Ana içeriğe atla

Aseton ile Asetonsuz Oje Çıkarıcı Karşılaştırması

Aseton ile Asetonsuz Oje Çıkarıcı Karşılaştırması
 

Selamlar Blogcanlarım,
Nasılsınız iyisiniz inşAllah :) Bugün sizlere bir karşılaştırma yazısı yazıyorum. Sizlere asetonlu ve asetonsuz oje çıkarıcılarından bahsetmek istiyorum. 
Hepimiz oje sürmeyi çok seviyoruz ama sürmesi ne kadar zor ise çıkarmasıda o kadar zor oluyor. Koyu renkler her yere bulaşıyor simli ojeler çıkmıyor derken bizim için bazen çok sorun oluyor ve ne kadar çabuk çıkmasını istiyorsak o kadar çok aseton kullanıyoruz.
Bu da elbette tırnaklarımıza çok zarar veriyor. Sonuçta ne olursa olsun kimyasal bir ürün kullanıyoruz.
Son dönemlerde piyasaya asetonsuz oje çıkarıcılar çıktı ve bende tabiki hemen aldım bir tane.

Ben aynı markaya ait iki ürünü inceledim farklı markalar kullanmaktansa aynı marka kullanmanın daha iyi olacağını düşündüm. Sizin için incelediğim ürünlerin ikiside Şelale Markasına ait ürünler.
Aseton olan Çilek kokulu, asetonsuz oje çıkarıcı ise Losyonlu özelliklere sahip.

Aseton ile Asetonsuz Oje Çıkarıcı Karşılaştırması
 

Asetonların farklı koku ve renklerde çeşitleri olsada ben asetonsuz oje çıkarıcının daha farklı özellikte ve renkte olan ürünlerini görmedim bu markanın belki benim bu ürünleri aldığım yerde olmamasından da kaynaklı olabilir tabiki.






İki ürününde arkasında yazan içindekiler kısmını sizinle paylaşıyorum umarım rahat şekilde okuyabiliyorsunuz.
Öncelikle asetonda neden hoşlanmadığımı ve neden asetonsuz oje çıkarıcı tercih etmek istediğimden bahsetmek istiyorum. 
1. Aseton gerçekten çok keskin ve kötü bir kokuya sahip.
2. Asetonsuz oje çıkarıcının daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
Bana sorarsanız bu iki sebepten başka bir tercih sebebi yok asetonsuz oje çıkarıcı kullanmak için.


Yukarıdaki resimde görüyorsunuz parmaklarımda iki kat siyah oje var. Bir parmağımı asetonsuz oje çıkarıcı ile siliyorum diğerini asetonlu oje ile. 
Farkı sorarsanız eğer,
1.Kötü, rahatsız eden bir oku yok.
2. Asetonsuz oje ile silmek biraz daha zor ve uğraştırıyor.
3. Asetonsuz oje biraz daha yağlı bir his bırakıyor.
4. Açık renk ojelerde daha başarılı.

Kısaca bence asetonsuz oje çıkarıcı daha sağlıklı ancak çok uğraşmak istemiyorsanız asetonlu oje çıkarıcısını tercih etmelisiniz :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Cnm bende tirnak sağlığını koruduğu için asetonsuz oje cikarici kullanıyorum artık flormarinda güzel tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa birde flormar deneyeyim canım çok teşekkür ederim :) :*

      Sil
  2. asetonsuz oje çıkartıcısı çok zorluyor beni o nedenle pek tercih etmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çünküü o senin harika tırnaklarındaki ojeleri hiçbir aseton temizlemeye kıyamaz :) :*

      Sil
    2. hahah canım benim çok tatlısın..<3

      Sil

Yorum Gönder