Ana içeriğe atla

Loreal Paris Perfect Clean Peeling

Loreal Paris Perfect Clean Peeling
Loreal Paris Perfect Clean Peeling

Günaydınlar Blogcanlarım,
Bugün sizlere Loreal Paris markasına ait Perfect Clean peeling ürününden bahsetmek istiyorum. Öncelikle bu ürünü almamdaki en büyük etken içinden çıkan Clean Pad oldu, gördüğüm anda al beni dedi ürün bana :) 
Ürünün kapağını açtığınız anda çok güzel ve yoğun bir kayısı kokusu geliyor burnunuza benim mest olduğum çok beğendiğim sürekli koklamak istediğim bir koku ile ilk dakikadan gönlümü çaldı bile ürün. Tabi keskin kokuları sevmeyenler için koku biraz ağır gelebilir.




Yoğun kıvamlı, bol tanecikli bir ürün.  Cildimi tahriş etmeyen büyüklükte tanecikler var içerisinde. Kullandıkdan sonra hafif bir gerilme olsada cildinizi asla kurutmuyor bu ürün. Cildinizin temizlendiğini, arındığını hissediyorsunuz ancak ölü deriyi atan bir peeling değil malesef daha çok cildi derinlemesine temizlemek için kullanabileceğimiz bir ürün.

İçerisinden çıkan clean pad gerçekten çok kullanışlı bir ürün bu peeling bitsede bu clean pad'i atmayacağım cildimi çok güzel temizliyor ^_^


Ürün bereketli, 150 ml bir ürün yaklaşık 6 -7 aydır benimle olmasına rağmen hala yarısına kadar dolu ilk aldığım zamanlarda hafta 3-4 kez kullansamda son zamanlara doğru unuttuğum bir ürün oldu :)

Yanlış hatırlamıyorsam 10 tl civarında bir fiyata almıştım ancak tekrar alır mıyım diye sorarsanız hayır almam bu memnun olmadığımdan değil peeling olarak yeterli bir ürün olmadığını düşündüğümden :)

Öpüldünüz.

kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Jel temizleyici ile yüz yıkamaya bir türlü alışamadım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende köpük ile temiz olmuş hissetmiyorum ya :D

      Sil
  2. Detayli bir inceleme olmus, emegine saglik! Ben temizleme köpügümü bir yüz fircasi yardimiyla uyguluyorum, o da derinlemesine temizliyor, peeling gibi yani. Tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benm :) Benim aşırı hassaslaşan bir cilt yapım var ve yüz fırçası cildimi çok tahriş ediyor kullanamıyorum ne yazıkki :(

      Sil
  3. Bende sırf peeling pedi için bu ürünü alacaktım sonra vazçaydım. Genelde okuduğum ürün yazılarında daha çok ondan memnun kalmışlar =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet loreal bende sadece bu pedi satışa çıkarsın :D

      Sil

Yorum Gönder