Ana içeriğe atla

2014 - 2015 Kış Püskül Modası

2014 - 2015 Kış Püskül Modası

Selamlar blogcanlarım,

Kış artık geldi, herkes gardrobunu yavaş yavaş yenilemeye başladı tabiki bende öyle. Peki bu kış gardrobumuzun vazgeçilmez parçası neler olmalı? Bu kışın en çok gözüme çarpan moda parçası tabiki "Püsküller". Son günlerde en çok püsküllü parçalar göz önüne çıkıyor. Peki püskül en çok nelerde kullanılmış diye araştırma yaptığımda.
Püskül en çok çanta ve eteklerde kullanılmış vaziyette. Tabi bunun yanında püsküllü elbiseler, pançolar, aksesuarlarda yok değil. Göze çok güzel gelen bu hareketli modayı ben şahsen çok sevdim. Püskül modasından gözüme çarpan modelleri sizler için derledim. Seçtiğim bu modellere nereden ulaşabilceğinizide ekliyor olacağım. Eğer resimlerin üzerine tıklarsanız sizi direk ürün sayfasına yönlendirecektir. 
Şimdiden söylüyorum bol resimli bir post oldu bu :) Umarım sizin için seçtiğim parçaları beğenirsiniz.


püskül
Koton Marka : 69.99 Tl 
DILVIN FOR MODAGRAM KAZAK: 49:99TL 
JIMMY KEY CEKET : 89.99TL
THE GIRL THAT LOVES ETEK : 279.00 TL

KOTON Marka: 49.99 TL




ZARA : 300 TL
THE GIRL THAT LOVES ELBISE: 219.00TL



HM : 69.95 TL


MODAGRAM Etek : 69.99TL
HM Panço : 79.95 TL


Sanırım ben püskülü en çok çantalarda sevdim ve hemen alacağım püsküllü bir çanta :) Sizin favori parçanız var mı ?

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. şu püskülleri eskiden beri sevemedim gitti :-((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder