Ana içeriğe atla

VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW'DA SAHNE ALACAK SANATÇILAR AÇIKLANMIŞ

VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW'DA SAHNE ALACAK SANATÇILAR AÇIKLANMIŞ.

Selamlar blogcanlar,
Bu sene 2 Aralıkda gerçekleşecek olan Victoria's Secret show'da sahne alacak sanatçılar açıklanmış bende okuyunca sizinle paylaşayım dedim. Kimler benim gibi her sene tv karşısında önünde bir sürü abur cubur ile yeni yıla girmeyi bekliyor ve girdikten sonra Victoria's Secret izleyip ahhh çekiyor. Arkadaş izlerken uyuz olduğum ama bir okadarda izlemeden duramadığım bir show daha yok. 
Gerçekten kabul ediyor mankenler bir harika. Sevgilim izlemesin diye herşeyi yapıp, kendim izliyorum resmen kendime eziyet çektirmek için. Mankenlerde bir bacak var benim boyumdan uzun maşallah :)
Evet ben çok kısa olmamakla birlikte uzun biri değilim(avunma yöntemi). Annem tembelliğimin çocukluktan gelen birşey olduğunu hep yatıp uzanmayı tercih ettiğimi bu nedenle tabi uzamazsın diyerek ara ara laf sokuyor. Aman ne yapayım ben böylede mutluyum, hem çok uzun olmakda iyi değil türk erkek standartları belli yani erkekden uzun olup ne yapacaksın diyerek kendimi avutuyor ve asıl konumuza dönüyorum :D


Bu sene ;
Taylor Swift, Ed Sheeran, Ariana Grande ve Hozier  sahne alacakmış The Victoria's Secret Fashion Show'da. Sizce bu senede önceki seneler gibi ses getirecek mi :) Kimler bu senede 2015'e girerken Victoria's Secret izleyecek parmak kaldırsın :D 

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

Yorum Gönder