Ana içeriğe atla

The Balm Balmbini Vol 2 İncelemesi

The Balm Balmbini Vol 2 İncelemesi

Cuma'nın vermiş olduğu bu güzel enerji ile selamlar blogcanlarım.
Bugün sizlere bir makyaj paletinden bahsedeceğim. Bu makyaj paleti benim kullanmaya kıyamadığım bir ürün. Sadece bakabilirimde ama kullanmadan da duramam :)
Bu paletin içerisinde;
 1 Adet aydınlatıcı / far
1 Adet eyeliner / far
3 Adet far
1 Adet Allık / Dudak Kremi
1 Adet Gloss

Tüm The Balm ürünleri gibi bu ürününde ambalajı karton. Karton diye kötü ambalaj olduğunu düşünmeyin gayet sağlam bir ambalajı var. Tabi at çantaya çık bir ürün değil bunun en büyük nedeni karton ambalaja sahip olması ama kısa seyahatlerde sadece bunu yanınıza alarak tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz.
Hadi şimdi tek tek bakmaya başlayalım paletin içerisine.



Promiscuous Pearl : Mary Lou aydınlatıcı ile benzer olduğunu gördüm The Balm standında ancak sanırım Mary Lou aydıntacısı içerisinde sarı ışıltılar var bunun içinde ise daha çok pembe tonlu ışıltılar var. Aydınlatıcı olarak kullanabileceğiniz gibi far olarakta kullanabilirsiniz bu ürünü ben daha çok göz pınarlarım için kullanıyorum. 

Jinxy Jasmyne : Bu ürün hem eyeliner hem de far olarak kullanılabiliyor ama ben daha çok eyeliner niyetine kullanıyorum neden derseniz far için sert bir yapısı var. Açılı bir eyeliner fırçası ile kolay kullanım sağlıyor.


Manic Maribel : Bronz tonlu altın ışıltılı bir far renk vermesi çok güzel. 

Open To Offers Olwen : Güzel bir petrol yeşili ama fotoğrafta biraz daha mavi gibi durmuş. Ben bu rengi far olarak değilde daha çok eyeliner gibi kullanıyorum. 

Lavish Latoya : Çok güzel bir mor renk. Aslında kullanmasını bilen biri için çok güzel makyaj yapılabilir ama ben kendime pek yakıştıramıyorum bu kadar iddialı bir rengi.

3 farında pigmentasyonu çok güzel kalıcıklıkları ise orta seviyede. Eğer far bazı ile kullanmazsam göz kapağımdaki çizgelerin içerisinde birikme yapıyor.



Strawberry : Çok tatlı, çok şirin bakmalık bir renk. Hem dudaklarda hemde yanaklarda kullanılabilir bir renk. 

Nude : Bu ürün için parlatıcı densede renklendirmesi ve nemlendirmesi iyi seviyede olan bir ruj bence. Rengi çok güzel doğal bir ton. Kalıcılığı çok iyi değil ama yinede güzel bir ürün.

Renklerin dudakda duruşunu göstermek istedim ancak rengi bir türlü yakalamadım bu nedenle Temptalia bu ürün ile ilgili post yazmıştı oradaki resimleri ekliyorum canlarım :)







Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Bayıldım rujun ve allıgın rengine ok guzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende çok beğendim :)

      Sil
  2. Merhaba. Blog sayfamı başka bir adrese taşıdım sizin yazdıklarınız bana geliyor ama benim yazdıklarım size ulaşmıyormuş ben de kendi çapımda etkinlik düzenliyorum:) Adres, kalemderi.blogspot.com aslında takipte görünüyorsunuz ama neden öyle oldu bilmiyorum. Buradan takibe alırsanız çok mutlu olurum. Etkinliğe katılıp bloğunuzu da tanıtırsanız daha çok sevinirim:) Sanırım tüm takipçilere bu şekilde haber vermem lazım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder