Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Avon Makeup Setting Spray - Makyaj Sabitleyici Sprey


Avon Makeup Setting Spray -  Makyaj Sabitleyici Sprey

Cuma gününden günaydınlar canlar,
Bugün 4 Blogger 1 Ürün postu günü. Umarım bu postlar hoşunuza gidiyordur eğer yorum olarak bu postlar hakkında düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)
Bugün sizlere kızlarla birlikte Avon Makeup Setting Spray'dan bahsedeceğiz. Avon bu ürününü piyasaya sunduğu zaman herkesin çok merak edip denemek istediği bir ürün oldu. Bunun en büyük nedenlerinden biri muhtemelen uygun fiyatlı bir ürün olmasından kaynaklanıyordu.
Ben daha önce makyaj sabitleyici bir ürüne hiç ihtiyaç duymadım ama tabiki yeni piyasaya sunulan bu ürünü merak etmeden de duramadım. Daha önce hiç bu tarz ürün kullanmadığım için bir karşılaştırma yapamayacağım ancak ilk izlenim yorumlarıma başlıyorum.

Avon Makeup Setting Spray -  Makyaj Sabitleyici Sprey


Öncelikle ürün büyük 125 ml boyuntunda bereketli bir ürün.
Çok ağır bir koku olmamakla birlikte ilk sıktığımda yadırgadığım bir koku oldu ama sonra alıştım ilk kullandığınızda hoşunuza gitmeyebilir. Alkol gibi bir kokusu var.

Ürün sıvı bir formda yüzünüze sıktığınız zaman tanecikleri hissediyorsunuz. Arkasında ürünün 20 25 cm uzaklıktan sıkılması gerektiğini söylüyor ben ne kadar uzaktan sıkarsam sıkayım bu tanecikleri engelleyemedim :)

Avon Makeup Setting Spray -  Makyaj Sabitleyici Sprey

Açıkcası ben kullanmaktan çok hoşlanmadım pek bana göre bir ürün değilde zaten yüzümde bıraktığı o tanecikler ve gerginlik pek hoşuma gitmedi. 
Makyaj kalıcılığına gelirsek ben elleri sürekli yanaklarında olan biriyim bu nedenle allığımı gün içinde sık sık tazelemem gerekiyordu ancak bu ürün allığımın daha kalıcı olmasını sağladı. 
İçeriğinde alkol bulunduğu için eğer hassas bir cilde sahipseniz tüm yüzünüze kullanmadan önce belli bir bölgede test etmenizi öneririm. Benim cildimde bir reaksiyona neden olmadı ama sizde de olmaz diyemem bu nedenle önlem almakda yarar var :)
Fiyatı 10 tl olması lazımdı yanlış hatırlamıyorsam fiyat bakımından şans verilebilecek bir ürün ancak çok fazla beklentiniz olmasın bence :)

Diğer kızların yazılarınıda okumayı unutmayın :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Islak ıslak olmayan daha gaz formunda bir ürün çıkartsınlar :D Gerçi mac ve flormar'In da fix spreyi var ama nasıl bilmiyorum. Gerçi 125 ml ürün 12 ay omru ile uzun süre yeni ürün arayışında olmama engel :D Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahha bencede böyle gaz fıs fıs olsun sabitlesin hatta silemeyelim :P

      Sil
  2. Hic denememistim fiyatida çok uygun deneyecegim :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı düşüncelerdeyim ürün hakkında :) Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. çekiliş sonuçlandı mı acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder