Ana içeriğe atla

Avon Clearskin Professional Soyulabilen Maske

Avon Clearskin Professional Soyulabilen Maske

Pazar gününden selamlar blogcanlarım,

Ben bu güzelim hafta sonunu evde yatarak geçirmek zorunda kaldım ama siz benim gibi hasta olmayın çıkın gezin ve beni tuvalet kağıtlarım ile başbaşa bırakın. ^_^

Neyse hanımlar beyler bu küçük serzenişten sonra sizlere bu akşamın misafirinden bahsetmek istiyorum.
Benim bugün ki konuğum Avon markasına ait Clearskin Professional soyulabilen maske. Ben maske kullanmayı çok seviyorum cildimin temizlendiğini hissediyorum.
Bu nedenle farklı farklı maskeler almadan duramıyorum.
Bu maskede Avon'dan aldığım ilk maske oldu. Soyulabilen bir maske olması merakımı arttırdı.

Ve artık bu maskeyi size anlatabilirim. 

Ama şunu anladım bu soyulabilen maske bana göre değilmiş :) Canım kıymetli olan Mehtap için biraz acılı geldi :)

Tabi ben ilk kullanımda neredeyse tüm yüzüme sürdüğüm için ağda yaparmış gibi bir hal oldu ^_^
Siz siz olun sadece gerekli bölgelerde kullanın yoksa ayva tüylerinizide benim gibi çekmiş olursunuz :)


Avon Clearskin Professional Soyulabilen Maske

Mavi, şeffaf, yapışkan bir yapılı bir maske. Cilde sürmesi biraz zor. Yüzün aynı bölgesine çok sürmemenizi tavsiye ederim ne kadar çok sürerseniz kuruması o kadar uzun sürüyor. Ben çok fazla maske ile durmak istemiyorum, sıkılıyorum çünkü :)
Sürdükten bir süre sonra maske kuruyor ve soyarak çıkarıyorsunuz maskeyi en son yüzde kalan kalıntıları gidermek için sıcak suyla cildinizi temizliyorsunuz işte bu kadar. Ben bu işlemden sonra tonik ve nemlendirici uyguluyorum cildime.
Maskeyi soyduktan sonra gözle görüyorsunuz cildinizde ki kiri, kapanmış gözenekleri söküp atıyor ama dikkat edin eğer sivilcenizin üzerine gelirse sivilceniz patlayabilir. 
Ben genel olarak sevdim sadece t bölgeme uyguladığımda güzel sonuçlar alıyorum ama yinede siz siz olun tüm yüzünüze sakın uygulamayın :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Çok gecmiş olsun:) jelatin maskesi gibi bişey demekki kokusu nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet evet jelatin gibi aynı :) Kokusu çok hafif bir koku tam olarak nasıl koktuğunu tarif etmek zor ama güzel bir kokusu var :))

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun canım

    Bu maske hala benim çekmecemde duruyor birkaç kez kullandım yapış yapış yapısı hoşuma gitmedi ama ara sıra burun bandı olarak kullanabilirim :) iyi ki hatırlattın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm :) Evet o yağış yağış hissi bende sevmedim :) :*

      Sil
  3. Ay evet bu tip maskeleri tüm yüzden soymak işkence olabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet tüm yüz için kullanmayacağım asla bildiğin ağda gibi oluyor :D

      Sil

Yorum Gönder