Ana içeriğe atla

Bioderma Hydrabio H2O


Bioderma Hydrabio H2O

 Selamlar Blogcanlarım,

Bugün sizlere Bioderma H2O'nun Hydrabio'dan bahsedeceğim uzun süre H2O Sensibio kullandım ve çok memnun kaldım. Hydrabio'yu ise Bioderma'nın Twitter hesabında yaptığı bir çekilişten kazanmıştım. 
Kazandığım günden beri düzenli olarak kullanıyorum ve artık gönül rahatlığı ile sizlere bu üründen bahsedebilirim. 
Hydrabio, Sensibio kadar popüler bir ürün değil. Sensibio hassas ciltler için öneriliyorken, Hydrabio nemsiz ciltler için tavsiye ediliyor.

Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma,
Bu ürün durulama gerektirmeyen, parfümsüz, makyajı rahatlıkla silip atabileceğimiz bir makyaj temizleyicisi.


Gözlerimi yakmıyor.
İçerinde alkol bulunmadığı için cildinizi tahriş etme durumu yok.
Öncelikle bu ürün nemsiz ciltler için için üretilmiş.
Özellikle kış aylarında eğer cildiniz çok kuruyorsa bu ürünü tercih edebilirsiniz.
Nemlendirme hissi sağlıyor evet ama bence öyle aaa süper denilecek seviyede bir nemlendirme değil. Bildiğiniz H2O Sensibio demek isterdim ama değil bence Sensibio daha güzel temizliyordu makyajı. Bu biraz daha uğraştıyor makyajı temizlerken ama yinede diğer solüsyonlardan katkat daha iyi.

Kısaca evet güzel bir ürün ama H2O Sensibio tercih ederim onunla bağım daha kuvvetli ^_^


Öpüldünüz.


Yorumlar