Ana içeriğe atla

Sephora'da 1 Ürün Alana 1 Ürün Bedava ^_^

Sephora'da 1 Ürün Alana 1 Ürün Bedava

Sephora'da 1 Ürün Alana 1 Ürün Bedava

Blogcanlarım,
Öğrendiğim bir kampanyayı hemen sizinle paylaşmak istedim :)
Sephora’dan 20 Kasım-31 Aralık 2014 tarihlerinde her Pazartesi ve Perşembe günü Made in Sephora markalı ürün alışverişinde Genç Turkcell üyelerine, aldıkları 1 ürüne 1 ürün hediyeymiş :)
Bu kampanyadan sadece Genç Türkcelliler yararlanabiliyor ama olsun yılmak yok buluruz elbet bir Turkcelli değil mi :) Elbet vardır yani ^_^

Kampanyadan sadece Sephora markalı ürün aldığımız zaman kullanabiliyormuşuz. SEPHORA yazıp 2278'e SMS atıyormuşuz bize bir kod geliyormuş bu kodu Sephora görevlisine gösterdiğimizde 1 ürün hediye oluyormuş süper değil mi :)

Kampanya koşullarını aşağıya ekliyorum siz yinede koşulları okumadan gitmeyin. Ve Sephora görevlisi yok bizde böyle kampanya yok, ben bilmiyorum duymadım falan derse kanmayın siz bedava ürününüzü alın :)

Kampanya Katılım Koşulları :

Made in Sephora markalı ürünlerde bir (1) alana bir (1) bedava. İki ürün aynı olmak zorunda değildir. Satın alınan ürün ile hediye ürünün farklı olması halinde, fiyatı yüksek olanın ücreti ödenecek ve daha düşük fiyatlı olan hediye olacaktır. Kampanya süresinde bir kişi aynı üründen (aynı sku kodlu) en fazla 3 adet alabilir. Kampanyadan yaralanabilmek için Sephora Sadakat Kart sahibi olmak veya Sadakat Kart’ı alışveriş anında açtırmak gereklidir. Kampanya, sadece Made in Sephora markalı ürünlerde geçerlidir. Kampanya diğer kampanya ve promosyonlarla birleştirilemez. Kampanya sadece Pazartesi ve Perşembe günleri 20 Kasım-31 Aralık 2014 tarihleri araında geçerlidir. Kampanya palet ve kofrelerde geçerli değildir.

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. yaa ben bu yazıya bayıldım amaaa :))) tesekkur ederım bılgılendırdıgın ıcın canımmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek tatlım benm işine yaramasına çok sevindimm :)

      Sil

Yorum Gönder