Ana içeriğe atla

Melissima'da Geçen Bir Gün

Melissima


Günün ikinci postundan selamlar blogcanlarım,
Beni instagram'dan takip edenler bilirler Cumartesi gibi Melissima'da kaş tasarımı ve cilt bakımı randevum vardı. Dürüst olmak gerekirse büyük hayallerle gitmemiştim. Sonuçta kaş tasarımı dediğimiz kaş alımı , cilt bakımı dediğimiz kil maskesinden ibaret değilmidir diye düşünüyordum :D
Ama yanlış düşünmüşüm, değilmiş :D 
Beni kapılarda karşılayan güler yüzlü, sıcak kanlı bir ekip kendimi evimde hissetmemi sağlayan bir rahatlık. Yıllardır gittiğim bir yermiş gibi hissettiğim duygu hepsi harikaydı. Şimdiden söyleyeyim hiç bir abartma ya da reklam durumu yoktur. Gerçekten hepsi içimden gelerek yazdığım cümlelerdir.
Eğer memnun kalmasam bu postu zaten hiç yazmazdım sizlere yanlış bilgi vermek istemem bu konuda çok özenli olmaya çalışıyorum :)
Neyse hadi gelin bakalım Melissima'da bakım günüm nasıl geçmiş :)

Benim saat 2'de randevum vardı ve tam saatinde önce kaş tasarımı bölümüne alındım. Her bir kaş telimle resmen teker teker ilgilendi kaş tasarımı uzmanı Mine hanım. Kensine ilk dakikadan güvendim ve oda sıcak kanlılığı ve uzmanlığı ile bana harika bir kaş tasarımı yaptı. Benim kaşlarım gerçekten yapısı itibari ile çok zor alınan ve kolay kolay şekil verilemeyen bir kaş birde üstüne asimetrik :D Yaklaşık 40 dakika sürdü kaş tasarımı aşaması bu nedenle sabrı ve bu harika kaş için çok teşekkür ediyorum resmen yüz ifadem değişti :)
Kaş tasarımından sonra her aşamada yanımda olan İdil hanım beni cilt bakım bölümüne götürdü orada Estetisyen Şebnem hanım cildimin analizini yaptı ve hangi ürünleri kullanacağını, cildimin durumunu benimle paylaştı.
Aslında ben uzun zamandır cilt bakımı yaptırmak istiyordum ama benim güzellik merkezlerine karşı bir güven problemim var bu nedenle güzellik merkezilerine gitmeyi çok tercih etmiyorum ama resmen tabularım yıkıldı Melissima sayesinde.

Şebnem hanım gerçekten çok bilgili biri ve beni her konuda aydınlattı yaptığı her işlemi tek tek benimle paylaştı, açıkladı. Cilt bakımı iki dünya markası ürünleri ile yapıldı bu markalardan biri Sothys diğeri Ericson Laboratoire. Cilt bakımım yaklaşık 1.30 saat kadar sürdü ve bittiği zaman cildim yumuşacık, siyah noktalarından arınmış ve nefes alıyor gibi hissettim. Gerçekten cildim ferahlamıştı ellerimi yüzüme değdirmemek için kendimi zor tuttum.


Tekrar tekrar gitmek isteyeceğim bir yer burası cilt bakımında 1 numaralı adresim oldu :)

Melissima "Evinizin konforunda bakım yaptırın" sloganı ile kendini tanıtıyor ve gerçekten kendilerine yakışan bir slogan. 
Melissima'nın takipçileri için çok harika süprizleri ve indirimleri oluyor bunları takip edip sizinde birgün mutlaka gitmenizi tavsiye ediyorum.
Eğer Melissima aplikasyonumuzu yüklemelerseniz harika süprizler ile karşılaşıyorsunuz.
Yüklemek için:  http://vqr.mx/8KPLZ
Ayrıca dilerlerse Facebook’taki Melissima grubuna da üye olabilir  http://www.facebook.com/groups/melissima sadece Facebook’ta duruyurusunu yaptıkları özel kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
Ayrıca bir çok işlem ile ilgili videoları uzmantv'de yayınlanıyor merak ediyorsanız izleyebilirsiniz.


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Şimdi inceledim gerçekten güzel bir bakım merkezi. Kaş tasarımı için bende tercih edebilirim. Sıhhatler olsun bu arada :)

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence edebilirsin canım gönül rahatlığı ile öneriyorum ayrıca çok teşekkür ederim :) :*

      Sil
  2. cnm çok güzel olmuş,kaş tasarımı konusunda gitme hevesim uyandı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git git canım çok uğraşıyorlar ve çok güzel sonuç çıkıyor :)

      Sil

Yorum Gönder