Ana içeriğe atla

Nasır Sorununa Evde Bitkisel Çözüm

Nasır Sorununa Evde Bitkisel Çözüm

Selamlar,
Günün ikinci postu bir zamanlar başımın belası olan nasır problemi ile ilgili. Yaklaşık 1 yıl kadar önce sağlıksız bir ayakkabı nedeniye oluşan nasırımdan çok çektim. Nasırın topuğumda olması yürümemi bile zora sokuyordu kullanmadığım nasır bandı ve ilaç, krem kalmadı ama iyi olmaktansa sanki daha kötü oldu. Nasır olan yer resmen çukur oldu ağrıları yanmaları arttı. Son çare olarak nasır olan yer yakılacak dediler.
Tabiki ben çok korktum yok yaptıramam dedim. Annem, falan çok zorladı yok dedim nasırla yaşarım daha iyi :D Valla evet biliyorum canım çok tatlı :D

Neyse ben acılar çekerken sonra nette bir bitkisel çözüm gördüm çok alternatif tıp olayına inanmazdım ama artık çarem kalmamıştı ve daha ne kadar kötü olabilir ki diyerek bu tarifi uygulamaya karar verdim.

Ve abartmıyorum gerçekten bir mucize oldu akşam uyguladım uyudum sabah kalktığımda ağrısı geçmişti üstüne basabiliyordum tabi nasır bir günde geçmedi ama ağrısından kurtulmak bile mucizeydi.
Mehtap uzatma bizede ver tarifi diyorsunuz değil mi sadece iki üründen oluşan bu tarif için;
1 diş sarımsak
1 çay kaşığı zeytinyağı

işte bu kadar.
 1 diş sarımsağı eziyorsunuz suyunu çıkarıyorsunuz, 1 çay kaşığı zeytinyağı ile karıştırıyorsunuz nasırlı bölgeye sürüyorsunuz atacağınız bir çorabı giyip uyuyorsunuz ve sabaha acı kalmıyor.

Bu kadarcık mı Mehtap dediğinizi duyar gibiyim evet işte bu kadarcık sarımsağın bir mucize olduğunu o gün anladım birçok tedavide kullanılıyormuş.

Ben bu çözümü tanıdığım herkese söyledim umarım nasır sorununuz yoktur ama varsa bunu mutlaka deneyin diyorum :)

Kendinize iyi bakın.
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar