Ana içeriğe atla

Ürün İncelemesi: Nivea Mousse Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Nivea Mousse Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Selamlar blogcanlarım,
Bugün sizlere Gratis indiriminden denemek için aldığım Nivea markasına ait yüz temizleme köpüğünden bahsetmek istiyorum. Ben genelde yüz temizleme jeli kullanan biriyim daha önce köpük kullanmadım pek fazla neden diye sorarsanız bana yeterince temizleyemeyecek gibi geldi köpük olmasından dolayı. Ama görünce merakıma yenilip aldım bu köpüğü.
Bu köpüğün iki ürünü vardı biri kuru-hassas, diğeri normal-karma. Ben kuru-hassas olan ürünü aldım aslında cildim yağlıya dönük karma bir yapıda ancak yağlı ciltler için olan ürünlerden dolayı cildim aşırı derece hassaslaştı bu nedenle ürünlere hemen reaksiyon vermeye başladı. Bende hassas ciltler için olanı almaya karar verdim.


Nivea'nın mousse yatıştırıcı yüz temizleme köpüğü, doğal badem yağı ve Hydro IQ bulunması nedeniyle cildin nemini kaybetmeden temizleyip, cildi yatıştırıp, sağlıklı bir görünüm kazandırmayı vaad ediyor. 

Ürün pompalı bir cam sağlam bir ambalaja sahip. Ürüne baktğınız zaman sıvı formda bir ürün ancak pompayı sıktığınızda köpük formunda elinize geliyor.


Ürün 150 ml boyutunda, ancak çok bereketli bir ürün değil. Ben makyajımı, makyaj temizleme suyu ile sildikden sonra bu üründen bir, iki  pompa elime alarak tüm yüzümü ovarak uyguluyorum.

Köpük formda bir ürün olduğu için kullanımı çok kolay, durulanma sırasında problem çıkarmıyor ve kısa sürede su ile durulanıyor. Kokulu bir ürün ancak kokusu rahatsız edecek derecede yoğun dğeil.

Gerilme ve aşırı kuruma gibi bir his hissetmiyorum aksine yüzümü yıkadıkdan sonra gayet yumuşacık olmuş bir cilt oluyor. Ancak böyle ferah ferah temizlenmiş hisside histemiyorum sanki hala makyaj kalıntıları varmış gibi gözeneklerimin dolu olduğu hissine kapılıyorum.
Bu nedenle bu ürünü kullanmakdansa killi sabun kullanmayı tercih ediyorum cildimin tam olarak arındığını ancak bu şekilde hissediyorum.
Bu ürün 12-13 Tl arasında bir fiyata satılıyor benim cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı, sivilce yapmadı ancak çok tavsiye ettiğim bir ürün değil çünkü benim kadar az makyaj yapan birine bile yeterince arınmış temizlenmiş hissi vermiyorsa, ten makyajı yapan biri için yeterli olmayacaktır.

Bir sonraki postta görüşmek üzere 
Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Köpük temizleyicileri kullanamıyorum ben. Cildimi kurutuyor bu tip ürünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimi kurutmadı ama çok memnun kalmadım üründen

      Sil
  2. Ben hiç denemedim ama sen çok da beğenmediğine göre almama gerek yok:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder