Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Evinal Plasenta Özlü Göz Makyaj Temizleme Losyonu

Cuma gününden selamlar blogcanlarım,
Bugünün postu 4 blogger 1 ürün yazı dizimizden bir post olacak.  Evinal markasını bilen var mı bilmiyorum, bu markanın ürünleri benim kullandığım ürünlerden biraz farklı neden mi ? Çünkü ürünler plasenta özlü. Evet evet bildiğimiz plasenta :) Ürünlerin içerisinde bulunan plasente biosentez yöntemiyle elde ediliyormuş ve insan plasentasındaki proteinler ve amino asitleri kullanıyormuş. Bu proteinler insan plasentasında bulunan proteinlerin kopyasıymış. Bu biyosentetik proteinler insan üzerinde yan etki yaratmadığı gibi insan hücrelerine zarar vermeyen aksine hücreleri yenileme, besleme ve eski hücrelerde yaşlanmayı geciktirici etki göstermekteymişler.


Evet bu kısa bilgilendirme adımından sonra gelelim benim bu ürün hakkında düşündüklerime. Bu ürün bizlere yaklaşık 1 ay kadar önce kullanmamız ve deneyimlerimizi paylaşmamız için S&M Kozmetik tarafından hediye edildi.

Plasenta özlü bu göz makyajı temizleme losyonun en güzel özelliklerinden biri alkol içermemesi. Böylece hassas cildi olanlarda gönül rahatlığı ile bu ürünü kullanabilirler. Öncelikle ürün çok güzel kokuyor çiçeksi bir kokusu var.
Yağlı bir his bırakmıyor kullandıkdan sonraki benim bu göz makyaj temizleme ürünlerinde en nefret ettiğim özelliklerin başında geliyor sanki yağ sürmüşüm gözlerime gibi oluyor ve bundan hiç hoşlanmıyorum ama bu üründe böyle bir sorun yaşamadım. Kullandıkdan sonra gözlerimde bir ferahlama hissediyorum.

Göz makyajımı çok güzel temizliyor hatta çoğu ürüne göre çok daha etkili temizliyor sadece maskara için üzerinden bir kez daha geçmem gerekiyor.
Bence ürünün en kötü özelliği makyajı silerken biraz dağilma yapması bunun haricinde negatif bir özelliğini söyleyemeyeceğim.
Ürün bende alerjik bir reaksiyon göstermedi, göz altlarımda beyaz yağ bezelerine neden olmadı. Kirpiklerimide dökmeden göz makyajımı temizledi.

Ürünün içindekiler; 
Aqua,/ Cyclomethicone, Isohexadecane, Euphrasia Officinalis Extract, / Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Bromonitropropandiol, Placental Extract, Parfum

Ürünü almak isterseniz eğer S&M kozmetiğin online satış sitesinden alabilirsiniz. 
Link için tık tık.


Diğer kızların yazılarınıda okumayı unutmayın :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Haklısın canım, kullandıktan sonra yağlı his bırakmaması büyük bir artı. Çok sinir bozucu oluyor o yağlı his :)
    Ellerine sağlık,
    Sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  2. emeğine sağlık, bende sevmiyorum yağlı his.. :)

    YanıtlaSil
  3. Aynen yağlı hissi hiç sevmiyorum, bak şimdik merak ettim ürünü. Elimdekiler bitince sm den bir alışveriş yaparım belki =)

    YanıtlaSil
  4. not aldım. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder