Ana içeriğe atla

#2Foralls Etkinliği




Selamlar blogcanlarım,
 biliyorsunuz bu hafta sonum dolu dolu ve bir o kadar eğlenceli geçti.  Pazar günü katıldığım etkinlik Sosyal Annem blogunun sahibi Fatma Doğan ve Şans Böceği blogu sahibi Nihan Kececi tarafından organize edilmişti. Etkinlik Üsküdar'da Granny Waffles'da gerçekleşti mekanı bulmam çok kolay oldu çünkü ben sık sık Üsküdar'a giden biriyim bu nedenle çok kolay buldum. 

Gittiğimizde mekanın 2. katı bizim için ayrılmış ve her yer süslenmişti.



Masalarda bize özel servisler vardı ve kurabiyeler, çikolatalar vardı ben kendi kurabiye mi görünce çok beğendim ve çok mutlu oldum :)


Çok şirin değil mii ^_^


Çok eğlenceli bir o kadarda eğitici bir etkinlik oldu. Firmalar geldi ürünlerinden ve kendilerinden söz ettiler.


Nihan ve Fatma çok enerjik çok güler yüzlü arkadaşlardı onların heyecanları benide heyecanlandırdı çok pozitif enerjileri vardı. Kendimi gerçekten evimde gibi rahat hissettim bu rahatlık için onlara çok teşekkür ederim.


Nihan bizim için bir açılış konuşması yaptı aslında bir açılış konuşması hazırlamış ama heyecandan dosyayı bulamadı oda içinden geldiği gibi konuştu ve bence iyide oldu herkes enerjisini hissetti :)


Herkes çok eğlendi ve kendinden geçti mekan küçük olsada  resim çekilmekten vazgeçmedik tabiki. Çok içten çok eğlenceli geçti 


Etkinlik sonunda bir sürü hediye verildi hatta o kadar çoktu ki taşımakda baya zorlandım :) Ve hediyelerin hepsi harikaydı ama instagram hesabımı takip edenler görmüştür çok fazla kişiye özel hediye vardı ve bayıldım hepsine :)


Etkinliğe katılan blogger arkadaşlarım;


Sponsor yazısı daha sonra burada olacak :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

Yorum Gönder