Ana içeriğe atla

Nars Holiday 2014 Color Collection

Nars Holiday 2014 Color Collection

Selamlar Blogcanlarım,

NARS’ın kurucusu ve kreatif direktörü François Nars geleceğin kadını için yeni bir koleksiyon hazırlamış. Bu koleksiyonun adı Holiday 2014 Color Collection.

Sınırlı sayıda üretilen bu koleksiyon benim çok dikkatimi çekti ve sizinle paylaşmak istedim. NARS Holiday 2014 Color Collection; Pembe, ışıltılı beyaz, lila, kırmızı, koyu mavi ve bronz yeşil renklerinden oluşuyor. Bu koleksiyon sınırlı sayıda üretilmiş ve ambalaj tasarımı ünlü tasarımcı Chris Kabatsi imzası taşıyormuş. 
Gerçekten çok harika ve alma isteği uyandıran bir koleksiyon. Tam yılbaşı gecesine yakışır renkler gibi geldi bana :)


Nars Holiday 2014 Color Collection


Ürünlerin fiyatları;

 Lipstick    : 80,00TL
 Oje           : 55,00TL
 Tekli Far  : 80,00TL
 Lip Gloss : 80,00TL

Nars Holiday 2014 Color Collection
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Rujlar ayrı bir güzelmiş hemen gidip bakmak lazim. :D yine çok güzel yazmışsın canim ^^ Paketleme de çook güzel, bende bloguma beklerim ^^
    http://begumbas.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. Geçekten rujun rengi yılbaşı gecesi için uygun görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok beğendim tam yılbaşına uygun :)

      Sil

Yorum Gönder