Ana içeriğe atla

Bayanlili.com 'dan Doğum Günü Wishlist'i ^_^

Bayanlili.com 'dan Doğum Günü

Selamlar Blogcanlar,
Sanırım artık duymayan kalmadı bu ay benim doğum günüm ve doğum günüm için kendime wishlist yaptım artık kendim mi alırım yoksa gerekli yerlere alınması için bir mesaj postu mu olur bu bilemiyorum :D
Bu arada bu wishlist bir başlangıç :D Daha çeşit çeşit wishlist yayınlayacağım :)

Yukarıdaki kolajda kendim için seçtiğim aksesuarları görüyorsunuz.  Genelde hep nazar boncuklu, üzerinde dua yazan ürünleri seçtim, bu aralar bu tarz bir kolye almaya takmış vaziyetteyim çünkü çok çabuk nazara geldiğime inanıyorum.
Siz nazara inanır mısınız yada bu tarz ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim.
Hadi gelin seçtiğim ürünlerin satışı yapılan site hakkındaki düşüncelerime ;

Ben bu ürünleri bayanlili.com sitesinden seçtim ve bu siteyle tanışmam çekiliş postları vasıtasıyla oluyor dürüst olayım :) Kendim için seçtiğim ürünleri sizinle paylaşmak hemde bu siteden size bahsetmek için bu postu yazıyorum. Bu postu yazmadan önce siteyi biraz araştırdım, baktım güvenilir bir site mi değil mi diye. Site hakkında herhangi şikayet yorumu okumadım bu nedenle gönül rahatlığı ile bu postu sizlerle paylaşıyorum. Bayanlili.com 'da her türlü metaryelden oluşan ürünler var mesela altın kolyeler, yüzükler varken gümüş aksesuarlar var, Kuran-ı Kerim'den tesbihe kadar çok çeşitli ürünler bulunuyor.

Sitenin en çok dikkat çeken özelliklerinden biri hızlı ve ücretsiz kargo (75 tl üzerine) ile sipariş veriyor olmanız sizi bilmem ama ücretsiz kargo olayı benim için çok önemli kargoya verdiğim paraya gerçekten acıyorum eğer kargo ücreti çoksa almakdan bile vazgeçebilirim o ürünü :D 
Bu arada ben kredi kartı kullanmıyorum derseniz kapıda ödeme seçeneğide mevcut.
Bu arada bir nokta daha var ben en çok ürün paketlemesine bayıldım :)


Bu arada bu siteden alışveriş yapan müşterilerde çok memnun kalmış bir kaç yorumu sizinle paylaşıyorum.



Bu sitede hakkında genel fikirimlerim böyle daha önce alışveriş yapmadım açıkcası gözüme kestirdiğim ürünlerden birini almak istiyorum. 
Ben ürün almasamda size hediye etmek için bir ürün seçtim en kısa zamanda sizlere hediye etmek için post yazacağım.
Sitedeki hediye seçenekleri linklerini sizler için ekliyorum hediye almak isteyenlere duyurulur :)
Bu arada devam eden çekilişime katılmayı unutmayın biliyorsunuz bu ay hediye ayı bol bol hediyeler vereceğim.
Çekiliş için tıktık.


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar