Ana içeriğe atla

İlk Çekiliş Sonucu : Bebak Argan Hair Care Oil - Saç Bakım Yağı Kazananlar


Evet blogcanlar bol hediyeli bu ayın ilk çekilişinin sonuçlarını sizlere açıklıyorum :) Toplam 53 kişi katıldı ve ek haklarla birlikte 122 katılım oldu kazanan arkadaşları çok tebrik ediyorum işte kazanan arkadaşlar;






Kazanan arkadaşlarımı tekrar tebrik ediyorum ve mail kutularını kontrol etmelerini tavsiye ediyorum :) Eğer yarın yani 9 Aralık saat 23:59'a kadar geri dönüş olmazsa tekrarlayacağım :)
Bu arada kazanamadım diye üzülmeyin çekilişlerim devam ediyor ve edecek :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Kazanan arkadaşları tebrik ederim :) yine olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir sürü çekiliş olacak takip et inş biri senin olur :)

      Sil
    2. takipteyim canım :) bu arada sana mail atmıştım gelmedi mi :(

      Sil
  2. İlk kez bir çekiliş kazanıyorum. Çok teşekkür ederim. İletişim bilgilerimi gönderdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder