Ana içeriğe atla

2014'ün En Kötü Ürünleri

2014'ün En Kötü Ürünleri

2014'ün son pazar gününden herkese merhaba sevgili blogcanlarım,
Heryerde 2014'ün enleri yazılarını, resimlerini paylaşmış. Ben en iyileri postunuz yazmaktansa farklılık olsun dedim ve bence 2014'ün en kötü ürünlerini sizler için derledim. Bu ürünler benim kullandığım ve memnun kalmadığım ürünler oldu hadi bakalım başlayalım :)



1. DIADERMINE Arındırıcı Peeling : Bu ürünü ilk kullandığımda çok sevmiş ve hemen bir tane daha almıştım ama uzun vadede kullandığımda çok başarılı bir ürün olmadığını fark ettim. İkinci paketi açtım ve iki hafta sonra ürünün bozulduğunu fark ettim ve çöpe attım bu nedenle bir daha almayacağım bir ürün olup kendisini 2014 ün en kötüsü ilan ediyorum.
2. CLINIQUE Anti-Blemish Tonik : Bu ürünü çok büyük umutlarla bir Sephora alışverişinde almıştım satış danışmanı kız bana uygun olan toniğin bu olduğunu kullanmam gerektiğini söylemişti tek tük sıkan sivilcelerim bundan sonra minik için iltihaplı şekilde tüm çene ve yanak bölgemi sardı lanet gelsin kullandığım güne :( Hala bu sivilceciklerle uğraşıyorum :( Önce kusma yapar sonra geçirir dediler ama benim sadece kustu hiç geçmedi :( Bu ürünü 2014'ün en en en en kötü ürünü ilan ediyorum.
3. NIVEA BB Krem : Sürdükden sonra pul pul olan bir türlü cildime uyum sağlayamayan sanki yüzüme kat çıkmışım gibi hissetmeme neden olan bu ürün aldım duruyor bu ürünüde 2014 ün en kötü ürününe layık gördüm.
4.SEPHORA Makyaj Temizleme Fırçası : Cildimi derinlemesine temizler diye almıştım ama tahriş etmekden başka işe yaramadı kendisi bu nedenle bu üründe 2014 ün en kötüleri arasında.
5. GOLDEN ROSE Siyah Dipliner: Siyah renk vermemesi, sürümünün zor olması ile kendisini 2014'ün en kötü diplinerı ilan ettim :)
6. NYC Kapatıcı Stick : Cildim tarafından bir türlü kabul görmeyen hiçbir şeyide kapayan bu ürün bence 2014 'ün en kötüleri arasına girmeyi hak kazandı :)
7. MARKASI Belli Olmayan Palet : Bu bana bir blogger hediyeleşme etkinliğinde geldi adı sanı markası yok şöyle bir baktım ürüne ve made in china yazıyordu dedim bu ürün 2014'ün en kötü ürünü olmaya hak kazandı bile :D Hassas olan cildime bu ürün kullanmam ne yazıkki :)

Evet benim 2014 enlerim böyle sizin var mı en kötü dedikleriniz :)
Bu arada bu ürünlerin benim cildim ile uyumlu olmaması en kötü yaptı siz kullanmış ve memnun kalmış olabilirsiniz :)
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Tonik ben de kullanmistim bi zararini gormedim ama yararini da gormedim bi daha da almadim zaten su adi sani belli olmayan markasiz urunlerin gonderilmesini ben de anlamiyorum nasi guvenip kullanabiliriz ki ben de direk cope atiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana çok zararı oldu ya :( Ben kendime alır gibi alıyorum böyle hediyeleşmelerde önem veriyorum ama herkes bizim gibi değil :(

      Sil
  2. bloğunu çok beğendim, takibe alıyorum!:)
    zeyusanka.blogspot.com
    sevgiler!:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder