Ana içeriğe atla

LR DELUXE FANTASTIC MASKARA


Selamlar Blogcanlarım,
Bugün sizlere benim Bademle Buduk blogunun tatlı yazarının bizi etkinliğinde tanıştırdığı LR markasından sizlere bahsedeceğim. Ben bu markayı ilk defa duydum sanırım zaten bu pazara yeni giriş yapmışlar. Bizlere Deluxe Serisinden ürünler yollamışlardı açar açmaz aman Allahım ne kadar güzel ürünler diyerek gözlerim parıldadı birden.

Ürünlerin ambalajları, kalitesi gerçekten beni hayran bıraktı. Şunu söylemeliyim eğer bu kadar beğenmesem bu ürünleri böyle uzun uzudayı ne kadar güzel olduklarından bahsetmezdim. Bana güvenin ve eğer fırsatınız varsa Deluxe serisinden en az bir ürünü deneyin derim :)

Ben bir kaç haftadır bu maskarayı kullanıyorum ve gerçekten çok güzel, kullandığım günden beri elim başka maskaraya gitmez oldu.



Fırçası ucuna doğru tombullaşan kıl fırçaya sahip bir maskara. En kısa kirpiğe kadar hepsini tek tek ayırıyor ve simsiyah bir renk veriyor.
Kirpik kıvırıcı kullanmadığım halde kıvrımlı bir duruşa neden oluyor.


Uzunluk, hacim, kıvrım gibi en önemli 3 özelliği bir arada bulunduran çok nadir bir maskara hemen bitmesin kurumasın diye dua ediyorum biterse çook üzülürüm.

Eğer deneme fırsatınız olursa mutlaka deneyin derim.
Ben bu ürüne 5 üzerinden 5 veriyorum :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Kirpikler de çok güzel ama :)
    Sevgiler ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim şımartıyorsun beni :) :*
      Öpüyorummm

      Sil
  2. Merak ettim doğrusu bu maskarayı şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel olmus oyle fotograflar

    YanıtlaSil
  4. Bu marka için chanel ile bağıntılı bir şeyler duydum onlar doğru mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım ya ben birşey duymadım

      Sil
  5. ben LR iş ortağıyım, evet LR ürünleri chanel ve lancome ile aynı banttan üretiliyor. İsteyenler varsa bana ulaşabilirler. 0530 315 8433 whats app yeşim kılıç

    YanıtlaSil

Yorum Gönder