Ana içeriğe atla

#bademlebudukdavet Çay Partisi Sponsorları



Selamlar Blogcanlarım,

Geçen hafta sonu katıldığım blogger etkinliğiden sizlere daha önceki postumda bahsetmiştim. Katıldığım etkinlik Bademle Buduk blogunun tatlı yazar Elif'in etkinliğiydi eğer detayları merak ediyorsunuz önce bu postu bir okuyun derim :)

Çok güzel bu etkinlikde biz bloggerları sponsorlar unutmamıştı ve bizler için ürünlerinden hediye etmişlerdi çok uzun bir post olacak diye ben sizlere sponsorlardan ayrı bir postta bahsetmek istedim :)

Öncelikle uyarıyorum bol resimli uzun bir post olacak bu :)


Lr World Bizlere harika ürünler yollamıştı özellikle parfümün kokusu, makyaj malzemelerinin kalitesi beni gördüğüm anda kendisine aşık etti :)




Revigen ve acnecinamide ürünleri olan bir paket hediye edildi bize ve bu ürünler hakkında kısa kısa bilgiler verdiler bize. Daha önce acnecinamide ürünü kullanmış ve çok memnun kalmıştım bunlarıda ilk fırsatta deneyeceğim :)




Bu ürünü görünce çok sevindim çok güzel yorumlar okuduğum farklı bir peeling setini EEOSE bizlere hediye etti çok sevindimm :)



Blogger dostu Bebak'da bizleri bu etkinlikde yanlız bırakmamıştı ve bizlere içerisinde makyaj temizleme ürünleri olan bir set hediye etti.



Carefree bizlere içinde biz bayanlar için özel ürünler göndermiş ve ayrıca Listerine markalı bir ağız çalkalama suyu göndermiş ben daha önce bu markayı kullanmamaıştım çok iyi oldu deneyeceğim bu sayede :)


Burmino bizlere Raw Ganic markalı makyaj temizleme mendili yollamış bu mendiller saf organik pamukdan yapılmış. Ben makyaj temizleme mendillerini seyahatlerde yanıma alıyorum ve çok faydalı oluyor bu nedenle bu üründe bana bir seyahatimde eşlik edecek :)


Pinkar bloggerları unutmamış ve Pastel markası ürünlerinden oluşan çoook güzel ürünler yollamış. Kullanmaya başladım bile ilk fırsatta blogda yerini alacaklar :)


Farmasi'de o gün bizlerle olan firmalardan biriydi ve bizlere yeni katalogdan bu ürünleri yollamışlar. El kremini kullanmaya başladım bile çantamdan ayırmıyorum kendisini :)


Dermokil, etkinlikde gelip canlı canlı uygulama yaptılar ve uygulama yaptıkları ürün paketini bizlere hediye ettiler.


Yves Rocher; beni en çok heyecanlandıran markalardan biriydi. Yeni çıkan ürünlerinden bize hediye ettiler ve gerçekten hepsi harika hele o ruj varya tam yemelik kokusuna rengine bayıldım :)



Aubrey benim ilk kez duyduğum bir marka bizlere hanımelili şampuan ve saç kremi ile mandalinalı dudak nemlendirici hediye etti. Annem dudak nemlendiricisini hemen kaptı bile :)


Deniz kozmetik, Etkinliğe gelerek bizlere ürünlerinden bahsettiler özellikle Katy Perry Eylure markalı takma kirpikler benim çok denemek istediğim ürünler arasındaydı teşekkürler tekrardan :)



Cosmed markasıda bizleri unutmamış ve ürünlerinden yollamış özellikle göz çevresi kremi benim çok dikkatimi çeken ürün oldu çünkü bende güzel bir göz çevresi bakım kremi arıyordum :)


Selin markası bizlere kocaman bir paket yollamıştı ve bu pakette benim daha önce hiç kullanmadığım ürünler vardı görünce çok sevindim çünkü içinde simli vücut losyonu ve spreyi vardı kokuları ise harikaydı :)


Essence'de bizlere hediye yollamıştı hemde çok sevdiğim ürünleri seçmişlerdi çok teşekkür ediyorum :)

Avon kutusunu görüncee aaa acaba içinde ne var diye çok merak ettiğim bu kutuyu açınca içerisinden çoook güzel ürünler çıktı teşekkürler :)


Koroplast bize acil yılbaşı kiti yollamış ve içinden annem için acil ürünler çıktı :) Gerçekten mutfakda olması gereken tüm ürünler var teşekkürler Koroplast :)


Kliksa.com bizlere tam yılbaşı konseptine uygun kesme tahtası yollamış çoookk şirindi çeyizimde yerini aldı bile :)


Tupperware ürünlerini daha önce hiç kullanmamıştım tanışmamız çok güzel oldu saklama kabı ve suluk yollamış teşekkür ediyorum :)


Moshos Garden benim denemek istediğim bir markaydı takip edenler bilir Black friday indiriminden baya ürün almıştım bu ürünler içinde çok teşekkür ediyorum yorumlarım yakında burada :)


Dermadolin bizlere denememiz için bir sürü ürün yollamıştı onlara çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda yorumlarım blogda olacak :)

Schon benim ilk defa gördüğüm markalardan biri, bize kocaman bir krem yollamış çanta içinde çok teşekkür ediyorum kendilerine kullanmaya başladım bile :)

Eataly Bizlere italyan makarna ve sos yollamıştı. Annem bu makarnayı denedi tadı harika ama aramızda kalsın çok becerememişti :D


İşte çeyizmin en nadide parçası :)Home sweet Home bizlere kocaman bir kutu içerisinde battaniye, kırlent ve çook güzel kelebekli bir aksesuar hediye etti ve ben bunları direk çeyizime koydum çok teşekkür ediyorum :)


3M ve Scotch Brite, bizlere kendinden yapışkanlı askılar ve yılbaşı temasına uygun mutfak bezi ve kalpli süngerler yollamışlar çok teşekkür ediyorum kendilerine :)


Nar Gourmet; zeytinyağı delisi olan bana harika ayvalık erken hasat zeytinyağı yollamış tadına bayıldım gerçekten harika herkese tavsiye ediyorum ama bitmesine üzülüyorum :)



Blogger dostu Fruit Flowers bizi yanlız bırakmamıştı ve bizlere çiçek keklerden getirmişti çok teşekkür ediyorum tadı gerçekten harikaydı :)


Gulsha bizlere gül suyu yollamıştı kullanmaya başladım bile gerçekten diğer kullandığım gül sularından çok farklı doğal olduğu hemen fark ediliyor.




Ve son olarak Abitare bizlere güzel kıyafetlerinden getirmişlerdi bana bu kırmızı kadife elbise çıktı hatta doğum günümde giydim bile bunu harikaydı :)


Bu harika etkinlik için tekrardan Bademle Buduk Elif'e çok teşekkür ediyorum :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

Yorum Gönder