Ana içeriğe atla

#bademlebudukdavet Çay Partisi - Blogger Etkinliği



Selamlar blogcanlarım,
bu hafta sonu bol eğlenceli, bol hediyeli bol yemekli geçen iki süper etkinliğe katıldım. Bu etkinliklerden ilki olan ve benim gerçekten çok heyecanlandığım ve gitmek için sabırsızlandığım Bademle Buduk blogunun güzel yazarı Elif'in etkinliğiydi.



Bu etkinlik Elif'in ilk etkinliğiydi ve gerçekten herşey çok özenli şekilde organize edilmişti. Etkinlik tüm dünyada zincirleri bulunan Grand Hyatt İstanbul Taksim,  34 Restaurant'ta gerçekleşti. Gittiğimde bizi güler yüzle ağırlayan otel çalışanları girer girmez sizi özel hissettirmeye başlıyor hatta ben hizmetten o kadar memnun kaldım ki Allah kısmet ederse düğünüm için bile orayı düşenebilirim :)


Dünyaca ünlü executive şef Fabio Brambilla ve Grand Hyatt pastane şefi Şaban Cavlak usta bu etkinlik için dünya mutfaklarını bir araya getirerek bizlere çok güzel bir menü hazırlamıştı. Davet sırasında menüdeki tüm lezzetleri bizlere tek tek açıkladılar bizi bilgilendirdiler.

Resimlerde de göreceksiniz sunum gerçekten çok özenerek hazırlanmıştı. Menüdeki tüm lezzetler gerçekten harikaydı ve hepsinin tadına bayıldım.
Menüdeki lezzetleri aşağıda göreceksiniz :)



Evet yanlış okumadınız tam 20 çeşit lezzetin tadına bakmaya çalıştık elbette benim tadına bakamadığım lezzetler oldu ve bunun için itiraf ediyorum pişmanım :D
Aşağıda masada bulunan lezzetlerin resimlerini göreceksiniz uyarıyorum eğer açsanız bakmayın :D






Etkinlikde bir çok blogger ve vlogger arkadaşla tanıştım, önceden tanıştığım arkadaşlarımla hasret giderdim :)


Etkinliğe katılan blogger arkadaşlar;



Davetimle ilgili daha fazla resmi instagramda #bademlebudukdavet #bademlebudukçaypartisi #çaypartisibademlebuduk ve #grandhyattistanbul etiketleriyle görebilirsiniz :)
Bu arada birçok sponsor bu gecede biz yanlız bırakmadı onun postu yakında gelecek :)
Elif'e buradan tekrar çok teşekkür ediyorum böyle güzel bir etkinliğe beni davet ettiği için :)

Öpüldünüz.

kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. canım benim, geldiğin için ben teşekkür ederim.
    Özel hissettiğimiz kesin :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ediyorum canım benimmm beni davet ettiğin için emeklerine sağlık :)

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlik olmuş! Aç değildim ama acıktım resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldiii canımm benm :) Yemeklerde harikaydı :D

      Sil
  3. çooookkk güzel ben de istiyorum :P harika bir gün olmuş belli sevgiler hepinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş birgün sende böyle bir etkinlik yaparsın canım :))

      Öpüyorumm :*

      Sil
  4. Merhaba, Blog Keşif Etkinliğinden geliyorum, takibe aldım sizi.
    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/ bloguma da beklerim..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bende hemen iadei ziyarete geleceğim :)

      Sil

Yorum Gönder