Ana içeriğe atla

2. Çekiliş Sonucu : HC Şampuan ve HC Complex Kazanan ^_^


Selamlar Blogcanlarım,

Biliyorsunuz her hafta bir çekiliş yapıyorum ve bol hediyeli bir ay olarak geçiyor HC ile yaptığımız çekiliş pazar günü sonlanmıştı ve gelelim geçen haftanın kazananını açıklamaya;

Hc ile yaptığımız çekilişe 45 kişi katıldı ek haklarla birlikte 108 katılım oldu ve bu seti kazanan şanslı takiçim Random.org aracılığı ile belirlendi.

İşte Kazanan :)



Ysmntz tebrik ederim :)
Bu arada kazanamayanlar üzülmesin çekilişlerim devam ediyor.
Bu haftanın çekilişi için tıktık.


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum yine bana ödül yok kısmet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişlerim bitmedi daha devamı var :))

      Sil
    2. katılırım :) benim yılbaşı çekilişime de beklerim canım

      Sil
    3. bu arada header için çok teşekkürler :*

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim :) bilgilerimi size mail yoluyla gönderiyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder