Ana içeriğe atla

Blog Tasarımı | Sizler İçin Header Tasarladım ^_^



Selamlar Blogcanlarım,
sizlere uzun zamandır blog tasarımı ile ilgili postlar yazmadığımı fark ettim bende dedim bu açığı kapatayım sizler için bir kaç header tasarlayayım.

Eğer beğendiğiniz bir tasarım var ise kullanabilirsiniz istediğiniz gibi.

Bu arada paylaşımlarım devam edecek beni takip etmeye devam edin :)

Bir kaç header tasarımıda aşağıdadır :)





Beğendiklerinizi yorum olarak bırabilir ya da mylittlemascara@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. ayy ne güzel headerlar bunlar böyle elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Mavi masalı çok şekermiş ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. Çok guEller ortdakı ����

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş hepsi :-)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  6. Mehtapcım bana özel yokmu headerin :) 1 kız 1erkek 1 anne headeri olsa fena olmaz eline sağlık çok şeker olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım sana özel bebeğim ayıp ettin :))

      Sil
  7. Teşekkür ederim canım birini alabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor canım emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  9. sorunn olmayacağını söyledğiniz için bende bir tanesini kullanmak istiyorum.yeni tasarlıyorum da blogumu hepsiçok güzel elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğinizi kullanabilirsiniz tabiki sorun değil :) Güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  10. hepsi çok güzel :) ama en çok maviliyi beğendim blogum pembiş olmasaydı :))

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder