Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Bebak Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi


Cumartesi gününden selamlar blogcanlarım,
Hafta sonu konusu 4 blogger 1 ürün yazı dizisi üzerine bir post. Bu sefer konuğumuz Bebak. Daha önce ben blogumda Bebak markasına bir çok ürün tanıttım bu sefer sizlere Göz ve Dudak makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim. Bu ürün suya dayanıklı göz ve dudak makyajımızı temizlemeyi vaad eden bir ürün.

Ben Bebak markasının ürünlerini çok severek kullanıyorum. Göz makyaj temizleyicileri ile aram hiç bir zaman iyi olmadı neden derseniz bana çok fazla yağlı geliyorlar ve ben bu yağlı hisden pek fazla hoşlanmıyorum. Bana temizlemekden çok yeni kat çıkıyormuş gibi hissettiriyor :D :D


Ama neyseki bebak bana bu aşırı yağlı hissi yaşatmadı. Ürünün içerisinde papatya özü var ve bu öz sayesinde makyajımızı temizlerken , cildimizi rahatlatıp elastikiyetini geri kazanmasına yardımcı olan bir ürün.

Bu ürünün en önemli özelliklerinden biri içerisinde paraben bulunmaması. Ağır rahatsız edici bir kokusu yok ürünün. Göz makyajını temizlerken hafif dağılmasına neden oluyor ancak muadillerine göre bence güzel bir performans sergiliyor. Tüm cilt tipleri ile uyumlu olan bu ürünü ben şahsen beğendim.
Ancak ürünü çalkaladıkdan sonra hemen pamuğa dökmeniz gerekiyor neden derseniz eğer çünkü ürün hemen bileşenlerini ayrılıyor ve pamuğa döktüğünüzde ayrı formlarda ürünler pamuğa geliyor tekrar çalkala dök derken bu biraz sinir bozucu bir hale geliyor ayrıca bende ki ürün mü böyle bilmiyorum ama kapağı akıtma probemlenine neden oluyor.

Kısaca benim ürün deneyimlerim bu şekilde bence sizde bu ürüne şans verebilirsiniz.

Diğer kızlarında yorumlarını okumadan geçmeyin :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.



Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Bende böyle yağlı ürünlerle temizlemeye alışık değilim çünkü genelde waterproff ürünler kullanmıyorum. Ama özellikle maskara için gerekiyor. Fiyat performans bakımından ve içerik olarak alınabilir bir Türk firması ürünü olmuş =) Ellerine sağlık Mehtapcım =)

    YanıtlaSil
  2. Deniycem :)

    Bloguma beklerim canım ben de:)

    www.sheraninmutfagi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder