Ana içeriğe atla

Rihanna'nın Puma ile İşbirliği


Selamlar Blogcanlarım,

Moda dünyasında bu haftanın bomba haberlerinden biri Rihanna'nın Puma ile işbirliği yapmasıydı bence.
Rihanna Puma markasına ait ürünleri giyerek poz vermiş ve haftanın konusu oldu. 2015 Ocak ayından itibaren Rihanna, PUMA’nın Women’s Training global marka temsilcisi ve kadın koleksiyonunun Kreatif Direktörlerinden biri olarak, tarzını ve yenilikçi ruhunu PUMA koleksiyonlarına yansıtacakmış.



Eminim ortaya çok farklı bir koleksiyon çıkacaktır. Rihanna tarzını, ruhunu bu koleksiyona yansıttığında ortaya çıkacak ürünler bakalım Türkiye'de talep görecek mi ? Yurt dışında ben daha fazla talep göreceğine inanıyorum çünkü Rihanna'nın çok büyük bir fan kitlesi var onun dokunduğu koleksiyon bence çok talep görecektir ancak ben Türkiye'de büyük bir etki yaratacığını düşünmüyorum.

Siz nasıl bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Ne güzel bir paylaşım olmuş :)) Bloğunu takibe aldım canım. Bana da beklerim. İstanbuldaki mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. o imza atarken ayağında olan ayakkabı pumaysa ve buraya gelirse kesin alırım..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder