Ana içeriğe atla

Farmasi Let's MakeUp Trendy Lipstick 05

Farmasi Let's MakeUp Trendy Lipstick 05

Yılın son gününden selamlar blogcanlarım,
Bugün sizlere tam yılbaşı makyajına çok yakışacak  bir ruj ile tanıştırmak istiyorum.
Bu ruj Farmasi'nin Let's MakeUp koleksiyonundan Trendy Lipstick 05 Numara.

Dürüst olayım ben bu rujun çok fazla renk vereceğini pek düşünmedim daha çok renkli nemlendiriciler gibi bir üründür diye tahmin ediyordum. Ama bir sürdüm ve çok şaşırdım pigmentasyonu baya yoğun bir rujmuş hatta çoğu ruja nazaran çok daha fazla renk veren bir ürün :)



Ambalajı, oyucak ruju andırdı bana çok şirin bir ambalajı var. Duruşu sanki pastel boya gibi alıp oynayasım geldi :) Kokusu duruşu gibi pastel boya gibi kokuyor ama rahatsız etmedi beni.
Tek katta kıpkırmızı bir renk veriyor. Resimlerde çok net bir şekilde kırmızı rengi belli olmasada göründüğünden daha kırmızı bir renk. Mat bir ruj, sürümü çok kolay, kalıcılığı eğer birşey yiyip içilmezse min 2-3 saat duruyor. Tam anlamıyla yılbaşı gecesine uygun yoğun mat bir kırmızı ben tavsiye ediyorum. Evde olmasam bende bu gece makyajımda kesin bu ruju kullanırdım :)
Günlük kullanım için çok uygun olmasada benim için, gece makyajına çok yakışacağını düşünüyorum.
Benim yorumlarım bu şekilde  :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum :) Çok güzel bir bloğunuz var Takipteyim :)) Bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki bende hemen geliyorum hoşgeldiniz :)

      Sil

Yorum Gönder