Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Ulric De Varens - Rêve de Varens Parfüm


Cuma gününden selamlar blogcanlarım,
Yaşasın Cuma diyerek konuya giriyorum bugün sizlere 4 blogger 1 ürün konuğumuz olan Ulric De Varens markasına ait Rêve de Varens parfüm'den bahsetmek istiyorum.
Bu parfüm benim Watsons'larda gördüğüm çok ancak daha önce kullanma fırsatımın olmadığı bir marka. Bu parfüm denememiz için bizlere Ulric De Varens tarafından hediye edildi. Bizde 4 blogger olarak aynı kokuyu seçip yorumlamak istedik.
Açıkcası ilk defa bir parfüm yorumlayacağım blogumda bu nedenle bir yanlışım olursa şimdiden affola.

Bu parfüm ilk sıkıldığında çok şekerli bir koku gibi olsada zaman geçtikçe ten ile bütünleşen ve daha hafif bir kokuya dönüşüyor.


Parfümün üst notalarında; turunçgiller ardında meyvemsi notalar yerini alıyor. Alt notalarda ise sandal ağacı notalarını hissediyorsunuz.

İlk sıktığınız zaman ortaya yayılan şekerli koku biraz ağır geliyor buram buram şeker kokan parfümlerden hoşlanmıyorsanız eğer sizin için biraz ağır gelecektir ancak alt notalara doğru koku hafifliyor ve hoşunuza gitmeye başlıyor.

Kalıcılağa gelecek olursak bildiğiniz gibi kalıcılık kişiden kişiye değişmektedir benim tenimde çok kalıcı bir parfüm olmadı zaten şekerli kokuların tenime çok fazla yakışmadığını düşünüyorum çiçeksi kokular her zaman daha fazla kalıcılık sağlıyor ancak bence bu koku tam yaz aylarına uygun bir koku bu nedenle yaza daha çok yakışacağını düşünüyorum.
Bu arada Ulric De Varens markası Watsons ve Rossmanlarda satışta ancak Aralık ayı sonunda Gratis mağaza raflarında da yerini alacakmış ayrıca Online satışada pazarınada bu ay girecek olan Ulric De Varens markasına isteyen herkes kolaylıkla ulaşabilecek.

Ürünün satış fiyatı 34,90 TL ancak bu ay %20 indirim varmış denemek isteyenlere duyurulur :)

 Bu arada diğer kızlarda bu parfümü yorumladı onlarıda okumadan karar vermeyin :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Fotoğraflarının kalitesini çok beğeniyorum :) Benzer yorumlar yapmışız bende şekerli kokuları kendime yakıştırmıyorum çiçeksi kokular daha hafif olduğu için daha çok seviyorum sanırım :) Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ediyorummmm :) :*

      Sil
  2. Kesinlikle şekersi koku severlere göre ama çiçeksi bitişiyle sanki çoğunluğun seveceği bir koku olmuş, elelrine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağoll canım benm evet biraz farklı bir koku :)

      Sil
  3. parfüm tamam da ben o muma bittim, nerden o kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. English Home'dan almıştım canım hala var bence geçen gün Palladium English home'da gördüm :)

      Sil
  4. Fotoğraflar çok tatlı yine canım :)
    Bana da ilk sıktıgımda ağır geldi bu parfüm ama dediğin gibi sonradan hafifledi, sevdim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canım benimm beğenmene çok sevindim fotoğrafları :)) :*

      Sil

Yorum Gönder