Ana içeriğe atla

#2forallevent Etkinliği Sponsorları

Selamlar Blogcanlarım,
Geçen haftalarda katıldığım 2 Foralls etkinliğinden sizlere burada bahsetmişim bu sefer ise etkinlik sponsorlarımızdan bahsedeceğim biliyorum geçikmiş bir post oldu ama bir sürü sponsor bulmuştu kızlar bunların hepsini tek tek resimleyip paylaşmak gerçekten baya zamanımı aldı :)

Tekrar kızlara çok teşekkür ediyorum bu güzel etkinlik ve hediyeler için :)

Blogger dostu Bebak bizi bu etkinlikde de yanlız bırakmamıştı ve bizlere ürünlerinden yollamışlardı.  Veryverygood konuşan bir çerçeve ve kart yollamış çok beğendim teşekkür ediyorum :)
Tanaçan kozmetik bizlere indirim kuponu yollamış.



 Harfini Seç ismimize özel kitap ayracı yollamış gerçekten bayıldım :)
Rituel de beaute'den bir ısıtıcı bant yollamış özel günlerimin kurtarıcısı olacak mı bakalım.
Karma Kozmetik Jabon marka sabun yollamış :)
Multigyn Turkiye kirpik serumu yollamış. Daha kullanmadım ama mevsimsel kirpik dökülmelerim mevcut sanırım kullanacağım.


Tasya Design son zamanlarda çok moda olan flash tattoolardan yollamış. Henüz kullanmaya kıyamadım bunlara ben :) 
Essence Türkiye yeni cilt bakım serisinden yollamış çok merak ediyordum süper oldu :)
Garnier bizlere BB krem yollamış :)


La Corail'den çok hoş bir kolyem oldu. 
Cosmed tüy azaltıcı krem ve serum yollamış ahh bitmedi gitti şu kıl tüy işleri :)
Rossmann Türkiye'de o gün bizler için hazırladığı paketler ile oradaydı içinden çok güzel ürünler çıktı kullanmaya başladım bile.
Stilup bizlere çok güzel iki ürün yollamış Maybelline markasına ait yılbaşına uygun kırmızı oje ve benim severek kullandığım bir maskara :)


Melekler Evinizde harika yollamış, minik meleklere gerçekten bayılıyorum :)
Kidomino bana özel mutfak önlüğü yollamış gerçekten bayıldım tek kelime ile ya çoook sevdimm :)
Pronail Türkiye'nin yolladığı hızlı manikür seti ve dayanıklı ojele yollamış. Ojeleri denedim bile :)
Hediyeler Günü, çook güzel Galata Kulesi manzaralı not defteri yollamış.


İkon Sabun'dan bu harika kokulu taş gelmiş ben bu taşlara gerçekten bayılıyorum :)
 Ledmanya yılbaşı süsleri yollamış :)
Dermodolin denememiz için bir sürü ürün yollamış :)
Yaşam Dükkanı içinde harika ürünler olan bir kese yollamış annem görünce hemen kaptı :)

Kağıt vs. okul öncesi çocuklar için aktivite kitapları yollamış. Eve gelecek olan çocuk misafirler için saklandı :)
Bliss Lacinia marka bir şampuan yollamış, Sanırım saç dökülmelerine karşı bir şampuan kardeşimin saç dökülme problemi var kullanacaktır :)
Oyuncak Arıyorum, çekilişden oyuncak çadır kazandım ve kuzenime hediye ettim :)
Sutebebe bana çok cici bir bileklik yollamış hatta şuan kolumda severek kullanıyorum :)



Günlük kahve 2 fincan ve bir paket adımıza özel Türk kahvesi ile aramızdaydı. Hemen çeyizime kaldırdım bunları :)
Bonbon Market çok tatlı bir kumbara yollamış çok sevdim :)
Minene Turkey'den bebişler için yazlık bir pike yollamış :)
tots&more organik ürünlerden yapıyor bebişler için ve bana bu tatlı bady armağan ettiler :)

 Farinabella kolay hazırlanan ve lezzetli muffin karışımlarından yollamış. Daha önce hiç dememiştik çok süper oldu ilk fırsatta yapacağım :)
KarraPirinç , daha önce hiç görmediğim siyah pirinçlerden yollamışlar nasıl yapıldığını bilmiyordum ama yanında tarif defteride yollamışlar sağolsunlar :)
Pakmaya'nın güzel ürünlerini annem kullanıyor ve bu paketi görüncede bayıldı :)
 Aspire enerji içeceği yollamış.

 Özde Nudo çeşit çeşit Nudolardan yollamış ani acıkmalara birebir :)
Dimes, elmalı içecek meyve suyu yollamış.
Hatap un, Bizlere değişik unlardan yollamışlar direk mutfakda yerini aldı :)
Fruit Flowers o gün kendileri etkinliğe gelerek hem ürünlerinden bahsettiler hemde bizlere bu kek sepetlerinden hediye ettiler :)


Nutrigen
 çocuk gelişiminde kullanılan vitaminlerden oluşan ürünlerinden yollamış.Bu mamalar kuzenime gitti bakalım hoşlanacak mı bu mamalardan :)

LR Kozmetik aloe vera içeren bir lip balm ve diş macunu yollamış. LR kozmetik benim son zamanlarda merakla kulladığım bir marka yorumlarım yakında burada olacak.
Renkli Sipariş çok tatlı bir melek süsü ve minik kalpli mandallar yollamış çok bayıldım şekerler :)
Nose Frida bebekler için burun aspiratörü yollamış
Otacı bizlere gül suyu ve bir sürü tester yollamış :)

Hüsnadan yine kullanmaya kıyamayacağım keçeden bardak altlıkları yollamış hemen çeyizime kaldırdım :)
Artebella çocuklara eğitici set yollamışlardı.
Babymape, oda kokusu yollamış ben ilk gördüğüm çorap sanmıştım ama değilmiş :D :D


RainWalker bir şemsiye yollamış benim gibi sürekli şemsiye kıran biri için süper oldu :)
Hediye Canavarı led ışıklı ipad/iphone data kablosu yollamış.
Tuğba Kuruyemiş tarafından yollanan lokumlar ve kuru yemişler ilk geldiği anda bitti :))
Bubchen Turkiye çok güzel bir çanta içinde seyahat boy ürünler yollamış :)



Agonist saç detoxu yollamış. İlk fırsatta kullanacağım :)
Kozmobio  ilk defa duyduğum bir marka ilk defa kullancağım organik ürünler yollamış.
Umur Basım görünce deli olduğu bir sürü kalem ve defter yollamış kullanmaya kıyamıyorum :)
PlusKanvas'ın bu tatlı minik tablodan yollamış :)


HC Hair Care ilk defa denediğim ve gerçekten bayıldığım bir ürün oldu kendisi biraz daha deneyimleyip blogda paylaşacağım :)
NCare  temizleme jeli yollamış. Bu markanın ürünlerini hiç kullanmamıştım ilk fırsatta deneyeceğim :)
Burn Free,  Yanıkların ilk yardımında kullanılan özel formüllü bir jeldir. BurnFree ısı yanıklarında tek adımda ve tek bir ürünle gerekli tüm ilk yardım adımlarını gerçekleştiren bir ürünmüş gerçekten annem kadar sakar biri için harika oldu :)

İşte sponsorlarımız bu kadar eğer unuttuğum falan varsa şimdiden affalo gerçekten sponsor sayısı çok fazlaydı ister istemez arada kaynayanlar olabilir :)
Buradan tekrar tekrar bu güzel etkinlik için kızlara teşekkür ediyorum :)
kiss
mylittlemascara

Yorumlar