Ana içeriğe atla

Yves Rocher - Göz Makyaj Temizleyicisi


Selamlar Canlarım,

Yine bir Pazartesi değil mi neyse günü bitirdik sayılır hemen hafta bitsin Cuma gelsin istiyorum tatil istiyorum ben  :) Bugün konuğum Yves Rocher markasına ait çift bazlı göz makyaj temizleyicisi. Ben cilt makyajımı temizlemek için Bioderma H2O'dan vazgeçmeyenlerdendim ancak yeni çıkan ürünleri deneme istediği beni sürekli alışveriş yapmaya itiyor. Yine yaptığım alışverişlerden birinden hediye edilen bir ürün göz makyaj temizleyicisi.

Ürün hakkındaki yorumlarımdan önce içeriğine bakalım;
İçerisinde organik peygamber çiçeği özü bulunuyormuş. Suya dayanıklı göz makyajını bile hemen temizlediğini söylüyor kendiler.
Kullanmadan önce iyi çalkalayıp mavi kısım ile şeffaf kısmın karışmasını sağlıyoruz.

Gözlerimde eyeliner, hafif kahverengi tonlarında far ve rimel vardı. Ne yalan söyleyeyim ben bu üründen pek hoşlanmadım. Çok yağlı bir ürün ve ben yağlı ürünleri kullanmakdan hiç hoşlanmıyorum. Temizlenmiş hissi vermiyor bana. Ayrıca eyelinerımı ve farımı silsede rimelimi silmekde pek başarılı olamadı bu ürün. Böylece suya dayanıklı ürünleri silmekde başarılı olamadığını görmüş olduk.


Yukarıdaki resimde rimel'imi temizleyemediğini görüyorsunuz. Kırmızı noktalar ise, Temizlerken eyeliner ya da rimeli cildimde dağılmış vaziyette ayrıca yağdan göz çevrem parıl parıl parlıyor. 
Bu ürünü internetten yaptığım alışverişin yanında hediye olarak yollamışlardı. Belki benim yağlı ürünlerden hoşlanmamamdan kaynaklı olabilir ama hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu kendisi. Resmen bitirmek için kullanıyorum.
Bu arada aklıma gelmişken ben bu ürünü eyeliner fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum. Eğer sizinde eyeliner fırçanız kirli ve hemen kullanmak zorundaysanız bir pamuğa biraz dökün ve eyeliner fırçasının kıllarını temizleyin. Gerçekten bu konuda başarılı :)

Siz bu üründen memnun kaldınız mı ?


Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Ben de bu ürünle yıldızı barışamayanlardanım. Ne yazık ki temizlikten çok yağ ve makyaj artığı hissi bırakıyor bende. Ama ablam çok severek kullanıyor o da ayrı bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevenide çok sevmeyenide ama bende sevmeyen kısımdayım :) Zaten yağlı ürünleri sevmiyorum :)

      Sil
  2. oriflame in göz makyaj temizleyicisini bi deneyin rasgelirseniz tek seferde sıfır lekeyle hallediyor...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder