Ana içeriğe atla

Esteworld Ziyareti #1


Selamlar Canlarım,
Geçen haftalarda Esteworld'den Halkla İlişkiler Müdürü Banu hanım, beni ve Kitap ve Güzellik blogunun yazarı Hazal'ı Altunizade'de yeni açılan Esteworld Hastanesine davet etti ve bende seve seve gelebileceğimi söyledim. Bizde cumartesi gününe sözleştik ve çok güzel ağırlandık sayelerinde. Bu güzel davetten bahsetmeden önce sizlere Esteworld hakkında kısa bilgiler vermek istiyorum.

Esteworld Tarihçesi:Esteworld Plastik Cerrahi Sağlık Grubu, Etiler, Bahçelievler ve Altunizade bulunan şubeleri ile üç farklı noktada faaliyet gösteren bir sağlık kuruluşudur. Esteworld, Aktif şubelerine ek olarak 2014 yılında Altunizade de yeni bir Plastik Cerrahi Kompleksi kurmuştur.
Esteworld, Plastik Cerrahi, Zayıflama Tedavileri, Yaşlanma Tedavileri, Lazer Tedavileri, Saç Ekimi ve Saç Tedavileri alanlarında faaliyet göstermektedir.

Yukarıda Esteworld tarihçesinde de okuduğunuz gibi yaklaşık 3 hafta önce Hülya Avşar'ında katılımı ile Altunizade'de yeni bir Plastik Cerrahi Kompleksi açılışı yapıldı. Burası hastane formatından çok farklı 5 yıldızlı otel gibi. İçeriye girdiğiniz andan itibaren çalışanların güleryüzlülüğü ve sıcak kanlılığı ile karşılanıyorsunuz. Buda sizi evinizde hissetmenize neden oluyor.

Neyse benim gezeve çenemden kurtulamayacaksınız bu nedenle hadi bakalım başlayalım benim gözümden Esteworld Plastik Cerrahi Kompleksi gezimize.


İlk gittiğimiz zaman Banu hanım ile halka açık olan estecafe'de oturduk sohbet ettik. Burada ben kola içmek istesemde limonata içtim neden mi ?
Çünkü bu kompleks'de vücudumuza, cildimize zararlı hiç bir yiyecek, içecek satışı yok. Cafe ve yemekhane menuleri Sayın Dr. Ender Saraç tarafından özel olarak hazırlanıyormuş. Eee kola zararlı bir içecek olduğu içinde tabiki menude bulunmuyormuş :) İçtiğim limonata ise dışarda içtiklerimden çok farklıydı taze olarak sıkılıp içerisine şeker katılmadan servis ediliyor ve buna rağmen tadı gerçekten çok güzeldi.

Daha sonra yemekhane'ye çıkıp hep beraber yemek yedik. Yemekhane yemeklerinden ben pek hoşlanmam aslında ama gayet lezzetli bir yemekdi ve yemekden sonra hastaneyi geze geze aşağıya indik.

Odalar aynı dizilerde gördüğümüz zengin ailelerin kaldığı odalara benziyor :) Ferah, lüks odalar zaten konseptleri gereği otel konforunda bir tedavi süreci yaşanmasını sağlıyor.

Bu arada Esteworld'de en önemli noktalardan biride sadece Alkali Su tüketilmesi. Alkali su'nun faydaları nedir mi ? Sizin için araştırdım ve faydalarını yazdım çok faydalıymış gerçekten :)

  • Yaşlanmayı yavaşlatır
  • Sağlıklı kilo verdirir
  • pH dengesini ayarlar
  • Bağışıklığı destekler
  • Asidik atıkları temizler
  • Damarların açılmasını sağlar
  • Besin emilimi sağlar
  • Vücut nemlenmesini sağlar
  • Zinde ve enerjik tutar
  • Asitlenmeyi engeller
  • Sağlıklı sindirim sağlar
  • Sağlığınız için önemlidir
Daha sonra güzellik ve cilt bakımı bölümüne geçtik ki burası bir cennet gibi bir sürü kurcalanmak istenen ürün yeni ve ismini duymadığım ya da daha önce adını duyduğum ama deneyemediğim ve içeriklerini çok merak ettiğim ürünler vardı hepsi birbirinden güzel ürünlerdi burada iki üç satırla anlatmak olmaz daha detaylı yazısı yakında gelecek hemde merak edeceğiniz bir sürü cilt bakımı ve makyaj ürününün ayrıntılı resim ve yazıları ile :)


Şimdilik bu resim ile idare edin detaylı postu yakında :)


En son buradan çıkıp hep beraber yine Altunizade'de olan Esteworld köşküne gittik herzaman önünden geçtiğim ve beğendiğim köşkün içinin bu kadar güzel olduğunu hiç bilmiyordum. Her yer bembeyaz insanın içi açılıyor.


Burada lazer epilasyon ile ilgili bilgiler aldık hep kafamda olan sorularımı sordum sağolsunlar çok güzel  ve sıkılmadan cevapladılar. Hatta çok soru sorup bunaltmış bile olabilirim kendilerini.

Bu postda yayınlayacaktım ancak o kadar uzunki bu nedenle ayrı bir post yazmaya karar verdim lazer epilasyonla ilgili. Bu arada lazer epilasyon demişken sizlere güzel haberlerim var yani 1 değil 1 den fazla takipde kalın :)

Buradan tekrar Banu hanıma bizi davet ettiği için çok teşekkür ediyorum tabiki bizi karşılayan her sorduğumuz soruya sıkılmadan cevap veren bize her türlü rahatlığı sağlayan Cilt bakım bölümündeki Özlem hanım ve adını hatırlayamadığım diğer çalışanlara, lazer epilasyon bölümünden Serpil hanım ve ismini ne yazıkki hatırlayamadığım diğer arkadaşlara tekrar teşekkür ederim. İsmini hatırlayamadığım arkadaşlar umarım kırılmazlar ne yazıkki balık hafızalıyım biraz:(

Çok uzun bir post oldu kusura bakmayın canlar ancak bu kadar kısa kesebildim diğer postlarda görüşmek üzere :)



Öpüldünüz.

Yorumlar