Ana içeriğe atla

Lazer Epilasyon Deneyimlerim #1


Selam Canlar,

Biliyorsunuz geçen hafta lazer epilasyona başlayacağımı söylemiştim ve dün ilk seansımı gerçekleştirdim. Şimdi size ilk seansımdan nasıl geçtiğini anlatacağım.

Öncelikle bana uygulanan lazer epilasyon yöntemi Diode Lazer - Ütüleme Yöntemiydi. Önce cildime bir jel sürüldü bu jel iletkenliği arttırıyormuş. Aynı bölgeden üst üste geçerek enerjinin yavaş yavaş arttırılması ile yapılan lazer yöntemiymiş. Bana lazer epilasyonu Esra hanım yaptı. Sağolsun sıkılmadan tüm sorularıma cevap verdi.

Merak edilen sorulara geleyim;

  1. Acıyor mu? Hayır acıma yok. Doğru söylüyorum. Biraz ısınma var ilk zamanlar sanki tüylerinizi çekiyorlarmış gibi oluyor ama sonra masaj gibi geliyor. Şaka yapmıyorum gerçekten masaj yapılıyor gibi :)
  2. Steril bir ortam mıydı ? Gerçekten çok temiz ve steril bir ortamda yapıldı epilasyon. Epilasyon yapılacak koltuğun üzerinde temiz tek kullanımlık çarşaflardan vardı ben gidince serildi kalktığımda da çöpe atıldı.
  3. Ne kadar sürüyor ? Benim tüm bacak 1 saat 20 dakika kadar sürdü.
  4. Tüylerim ne zaman dökülecek ? İşleme başlamadan önce temiz bir jilet ile tüm tüyler alındı. Bana 1 hafta içinde çıkıp 10 gün içerisinde döküleceğini söyledi. Bende beklemedeyim detayları sizinle paylaşırım.
  5. Diğer seans ne zaman ? 2 ay sonra Eylül ayında.

İşlem bittikden sonra bana Esra hanım sık sık bacaklarıma nemlendirici sürmemi. 1 hafta bacaklarımın güneş görmemesi gerektiğini illa güneşe çıkacaksam 50 faktör güneş kremi kullanmam gerektiğini söyledi. İşlem bittikden sonra biraz yanma kaşıntı arası bir his oldu. Doğal olarak bacaklarıma ağda yapılmış gibi kızardı.

Şuan ise kaşıntılarım devam ediyor.Belli dönemlerde tüy durumumu bu postu güncelleyerek sizinle paylaşacağım.

Bu arada eğer sizde 1 seans ücretsiz lazer epilasyon kazanmak isterseniz. Çekilişim devam ediyor tıktık.

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Kızıma yaptırmayı düşünüyorum detayları mutlaka bekliyorum.Ayrıca Lazer epilasyon güneş lekesi bıraktığı için yazın yapılmıyor diye biliyorum ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ütüleme yöntemi leke bırakma riski minimum olan bir yöntem olmasına rağmen yinede 1 hafta güneş görmemesi gerekiyor lazer yapılan bölgenin ama diğer lazer epilasyon yöntemlerinde güneş lekesi olma ihtimali çok yüksekmiş özellikle Alexandrite Lazer yöntemini yazın yapmayı tercih etmiyorlar. Detayları mutlaka buradan paylaşırım :)

      Sil
  2. Kızarma için termal su deneyebilirsin. Ben lazerden çıktıktan sonra kullanıyorum. Hem bu yanma gibi hissi de geçiriyor :) Diodeyi yaz kış kullanıyorlar en güzel yanı bu. Yeter ki açık yaran veya aktif sivilce gibi şeyler olmasın. İstanbul da olsam katılacaktım. Ara sıra geliyorum gerçi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede yaz kış olması çok güzel bir yönü umarım sonuçlarıda güzel olur bu arada geldiğin zaman mutlaka haber ver görüşürüz en azından :) <3 :*

      Sil

Yorum Gönder