Ana içeriğe atla

Esteworld Ziyareti #2 - Cilt Bakımı

Selamlar Canlarım,

Pazartesi postumda size Esteworld'e gittiğimden bahsetmiştim hatırlarsanız eğer okumadıysanız tıktık. Postumda sizlere cilt bakımı bölümünde çok zaman geçirdiğimizi bu nedenle ayrı bir post olarak girmek istediğimi söylemiştim sizlere ve evet şimdi cilt bakımı bölümündeki o muhteşem markalara bakalım.

Bir çok marka vardı ama benim en çok dikkatimi 2 marka çekti bunlarda biri Jane iredale markası diğeri ise Image skincare markası. Hadi bakalım başlayalım :)

Öncelikle benimde çok merak ettiğim ancak bir türlü tanışma fırsatımın olmadığı bir ürün olan Jane Iredale markasından bahsetmek istiyorum.



İlk izlenimlerim şunlardı, gayet kaliteli, şık merak uyandıran ambalajları vardı. Benim en çok denemek istediğim ürün olan Liquid Minerals - Renkli Cilt bakım serumu'da stand da vardı ve elime ilk onu aldım. Gerek ambalajı, gerekse içeriği benim daha çok merak etmemi sağlıyordu. Bu ürün hakkında Özlem hanımdan bilgi aldım ve o bana benim cildimin çok yağlı olduğunu bu nedenle bu ürünün bana uygun olmadığını onun yerine yine Jane Iredale markasına ait pudranın daha uygun olacağını söyledi böylece birazcıkda olsa merakımı gidermiş oldum :)



Bir diğer dikkat çeken ürün, yine bu markanın fırçalarıydı. Hem yumuşacık hemde kaliteli duruşları ile farkını belli ediyordu. Bu fırçaların üretim standartlarının en önemli özelliği hem etkili hemde nazik olabilmelerini sağlamakmış bunun içinde mümkün olan en doğal malzemeden üretiliyorlarmış.


Ve son olarakda sizlere bahsetmek istediğim ürün yine  bu markanın Magic Mitt - Temizleme eldiveni. Bu ürünle sadece su kullanarak ciltteki tüm makyajı silip, kiri temizleyebiliyormuşuz. Mikro fiber dokusuyla cildin ph değerini koruyarak cildin sağlıklı şekilde temizlenmesini sağlıyormuş.



Bir sürü ürünü var bildiğiniz gibi Jane Iredale markasının ancak ben sizlere benim en çok dikkatimi çeken bende kullanma arzusu oluşturan ürünlerden bahsetmek istedim.


Bir diğer bahsetmek istediğim marka Image skincare markası. Daha önce hiç görmediğim hatta ismini bile bilmediğim bir marka kendisi ama cilt bakımı bölümündeki arkadaş bize bu ürünü çok övdü sadece doktor reçetesi ile satıldığını ve gerçekten çok etkili ürünler olduğunu hatta kendi cildinin güzelliğini bu ürünlere borçlu olduğunu söyledi ve gerçekten cildi çok sağlıklı görünüyordu :)

Bu markanın her cilt tipine uygun ürünleri vardı mesela bunlardan bazıları;

  • Yaşlanma Karşıtı olan seri :  Ageless
  • Hassas Ciltler için olan seri : Vital C
  • Saf Organik madde içeren seri : Ormedic
  • Akne Karşıtı Seri : Clear Cell
  • Vücut Serisi : Body Spa
  • Güneş Koruyucu Serisi : Prevention+
Benim en çok merak ettiğim seri Akne Karşıtı olan Clear Cell serisi. Takip edenler bilir çok yağlı sağlıksız akneli ve beyaz ucu olmayan sivilce ile geniş gözeneklerim var. Bu seriyi denemek isterim ancak fiyat olarak biraz benim bütçemi aşar.
Bu arada kısa bir bilgi vermek gerekirse bu seri içerisinde; Salisilik Jel temizleyici, İlaçlı akne losyonu, Salisilik temizleyici tonik, İlaçlı akne yüz peelingi, İlaçlı akne maskesi, Salisilik temizleme pedleri.

İşte Esteworld cilt bakımı bölümü gezimiz böyleydi. Gidip bilgi almanızı tavsiye ederim. Hatta gitmişken cilt bakımıda yaptırın derim çünkü çok profesyonel, güler yüzlü yardımsever çalışanlar ve uzmanlar bulunmakta. Bu arada aklıma gelmişken bu markaları gidip oradan alabilirsiniz.

Küçük bir not: Bahsettiğim ürünlerin hiç birini deneme fırsatım olmadı bu nedenle sadece vaadlerinden ve bende bıraktıkları ilk izlenimlerden bahsettim yorumlarım tamamiyle tarafsızdır ama eğer kullanan varsa bilgi almak isterim hatta fırsatım olursa kullanıp burada paylaşmak daha güzel olur tabiki :)



Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Jane İredale fondotenindeki teknoloji beni şaşırtmıştı. Top top şeklinde. Gerçi başka ürünlerde de yavaş yavaş benzer sistem gorulmeye başladı. Fakat bana kapatıcılığı hiç yeterli gelmedi. Daha çok kapatma özelliği arayanlar değil de günlük kullanım için ya da bb krem gibi ürünleri kullananlara yönelikti. Bize bilgi veren make up artist podyumlarda en çok kullanılan fontoden olduğunu soylemişti. Image Skin de cok duydum ama hic denemedim =( Bu esteworld u çok merak ettim. İlerleyen aylarda gelmeyi planlıyorum. Gelirsem sizden ayrıntılı bilgi alıcam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten benide en çok şaşırtan ürünü top top içeriği olan fondoteni oldu. Elime sıktım bencede çok kapatıcılığı olan bir ürün değil ve çok akışkan yağlı bir yapısı var. Ben daha önce image skin duymamıştım deneme fırsatım olmadıda hiç benimde :( Gel gel mutlaka esteworld bahane eder buluşma organize ederiz :)

      Sil
  2. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder