Ana içeriğe atla

Toni&Guy Prep Volume Plumping Mousse

Selamlar Canlar,
Bundan 4-5 ay kadar önce sönük, hacimsiz ince telli saçlarımı daha hacimli ve kabarık bir hale sokmak için karar aldım. Bu kararımla birlikte saça hacim veren ürünler araştırmaya başladım. Bir Watsons alışverişim sırasında Toni&Guy ürünlerinde indirim vardı ve standda çalışan bayanın gazı ile Toni&Guy Prep Volume Plumping Mousse ürününü yani Toni&Guy 'ın saç köpüğünü aldım. Bayadır kullandığım bu ürünü artık sizinle paylaşayım diye günün konuğu ilan ettim kendisini.
Ürün bildiğimiz saç köpüğü, çalkalıyoruz ve sıkıyoruz, sıktığımız zaman beyaz mis kokulu bir köpük ile karşı karşıyayız.
Bu ürün hacimsiz, ince telli ve sönük saçları ağırlaştırmadan dolgunluk ve hacim verdiğini iddia ediyor.Ürünün kullanımı çok basit çalkalıyoruz ve pompalı kısmı aşağı gelecek şekilde avucumuza sıkıyoruz. Daha sonra ürünü saç diplerinden uçlarına doğru iyice yediriyoruz. Eğer daha fazla hacim istiyorsak nemli saça uygulanması tavsiye ediliyor.
Ürünü aman diyeyim dikkatli sıkın çünkü tek bir sıkışta bile koacaman ürün geliyor avucunuza ben bilmeden ilk kullanımda avucumdaki tüm ürünü saçlarıma uyguladım. Ne mi oldu dersiniz tabiki tel tel, hacimsiz bir saçım oldu. Ama kullana kullana saçım için ideal miktara ulaştım.
Benim saçlarımda bu ürün harikalar yaratmadı hacim konusunda ama verdiği yumuşaklık, uygun miktarda kullanıldığında ertesi gün bile yağlı olmayan bir saçım oldu ayrıca kokusuda çok güzel ve saçda kalıcı oluyor.
Biterse tekrar almam ama bu üründen memnun kalmadığımdan değil hacim konusundaki takıntımın geçmesi yüzünden.
Ürün yanlış bilmiyorsam 36 tl gibi bir fiyata sahip ancak kocaman ve baya bereketli bir ürün. Denemek isterseniz seyehat boylarından birtane edinmenizi tavsiye ederim.

Öpüldünüz.


Yorumlar