Ana içeriğe atla

Haftanın 3'lüsü - Yanımda Olmadan Makyaja Başlamadığım 3 Ürün


Selamlar,

Cuma'ya son 1 yazı dizim olan haftanın 3'lüsünde bu hafta sizlere eğer yanımda olmazsa makyaja başlamayacağım 3 üründen bahsedeceğim. Bu ürünler ne fırça, ne sünger nede başka birşey bunlar benim makyaj yardımcılarım :)

Hadi bakalım neler :)


  1. Makyaj yaparken saçlarım gözüme gelmesin ya da alnımı kapamasın falan diye mutlaka ya saçlarımı toplarım ya da taç kullanırım mutlaka makyaj yapmadan önce yanımda olmalıdır. Saçlarım uzun olduğu için sürekli onları arkaya atmakdan falan hoşlanam toplarım gider :)
  2. Kulak temizleme çubuğu ya da makyaj temizleme çubukları. Ben maskara sürerken ya da göz kalemi kullanırken mutlaka ya bulaştırrım ya da kötü uygularım beğenmem bu nedenle yanımda mutlaka bulunmalıdırla ki kurumadan müdahale edebileyim.
  3. Islak mendil, olmazsa olmazlarımdan biridir. Ben makyaj yaparken ellerimi, parmaklarımı çok kullanırım bu nedenle mutlaka elimin altında ıslak mendil olmalı hemen ellerimi silmeliyim yoksa beyaz bluzuma falan yanlışlıkla dokunabilirim :)

Benim makyaja başlamadan önce mutlaka yanımda bulunması gereken ürünler bunlar sizde makyaja başlamadan benim gibi mutlaka olması gerek şeyler var mı yoksa aman ya havada karada makyajımı yaparım ben diyenlerden misiniz :)

Hafta 3'lüsünü beğendiniz mi ? Beğendiyseniz ya da beğenmediyseniz lütfen yorumlarınızı esirgemeyin :)


Öpüldünüz.

Yorumlar