Ana içeriğe atla

Haftanın 3'lüsü - Gece Cilt Bakım Rutinim


Selamlar,

Yine bir haftanın 3'lüsü ile karşınızdayım. Mutlaka herkesin bir cilt bakım rutini vardır diye düşünüyorum ve benimde var bu nedenle bu haftanın 3'lüsü postumda sizlere bundan bahsedeceğim :)


Ben eve geldiğim zaman makyajımı temizledikden sonra güzelce nemlendirici sürerim bu aralar Clinique nemlendirici kullanıyorum şimdilik memnunum.
Cildimin nemlendiriciyi iyicene emmesini bekliyorum gece yatarken problemli bir cildim olduğu için yeni sivilceler çıkmasın, çıkankarda sönsün artık kaybolsun diye Çay Ağacı Yağı kullanıyorum.
Parmaklarıma aldığım yağı tampon şeklinde cildime uyguluyorum.


Son olarak cildimde bana hatıra kalan sivilce lekelerim için Mecitefendinin Aynısefa kremini kullanıyorum. Sadece lekeli kısma uyguluyorum aşırı yağlı bir ürün yeni sivilce oluşumuna neden olabilir diye. Mecitefendi alışverişimi sizinle paylaşmıştım okumadıysanız okumak için tıktık
Bu arada bu krem ile ilgili kısa bir bilgi vermek gerekirse egzama ve cilt lekelerine iyi gelen forumlarda iyi yorumları olan bir ürün bana etkisini merak edenler içinse en kısa zamanda postunu yazıp paylaşacağım :)

Bu haftanın 3'lüsü bu şekildeydi yorumlarını eksik etmeyin her yorum benim için çok değerli :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. son zamanlarda çayağacı yağını bloglarda çok görmeye başladım eğer bulablirsem bende alıp kullanmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çay ağacı yağı benim de bakımımın vazgeçilmez parçası :) ama ben saf su ile seyreltip sprey olarak kullanıyorum :)
    ah şu cilt lekelri :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında oda iyi fikirmiş canım birde öyle deneyeyim o zaman :)
      şu cilt lekelerinden bir kurtulsam süper olacak :(

      Sil

Yorum Gönder