Ana içeriğe atla

Konuk Yazar #1- Hazal'ın Çantasının İçinde Ne Var ?

Selamlar Canlarım,

Bildiğiniz gibi geçen hafta size çantamın içindekileri göstermiştim eğer okumadıysanız tıktık. Geçen haftaki postumda sizde  çantanızın içindekileri göstermek istermisiniz diye sormuştum ve  canım arkadaşım Hazal konuk yazarım olmak istedi ona buradan teşekkür ederim :) Hadi bakalım Hazal'ın çantasında neler varmış :)

----------------------------------------

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün sevgili arkadaşım Mehtap'ın bloguna konuk oluyorum. Kendisine öncelikle beni konuk aldığı için teşekkür eder asıl konumuza girerim :)))

Çantamda neler var ? Özellikle vloggerlar arsinda oldukça fazla olarak ele alınıyor. Biz bloggerlar ise daha çok ürün degerlendirmesi yapıyoruz. Mehtap çok güzel bir başlangıç yaptı bence vakit kaybetmeden sizde ortak olun :))

Bir iş bayanı olduğumdan dolayı, cuma günü hariç pek fazla küçük çanta kullanamıyorum. Genellikle yanımda biraz fazla ihtiyaç dahilinde eşya taşıyorum. Gelin sizlerle çantamı karıştıralım.





  • Siyah bir çanta tercih ettim daha  çok bu hafta.
  • Çantamda vazgeçilmezim olan bir not defteri. Tüm detaylar içerisinde gizli :)
  • Bulduğum her boşlukta okuduğum Cehennem kitabı Providence üçlemesinin ikinci kitabı. Siz bu yazıyı okuyorken Dexter'a geçmiş olacağım.
  • Cüzdanım tüm mal varlığımdır kendileri.
  • Rayban güneş gözlüğüm.
  • Makyaj çantam :))))


Makyaj çantamın içindekilere kısa bir bakış yapalım,



Beni takip etmeyi unutmayın canlarımmmm

Blogum için tıklayın


Öpüldünüz.

Yorumlar