Ana içeriğe atla

Mimlendim



Selamlar,
Ben mimlenmişim çok uzatmadan cevaplayayım sizinle paylaşayım dedim bu mimi aklıma gelmişken mim postlarını ben çok seviyorum sizde seviyor musunuz ? :)
Bu arada beni Aslıhan arkadaşım mimlemiş bu yüzden ona çok teşekkür ederim. Blogu için tıktık . Hadi bakalım sorular neymiş ben ne cevap vermişim.



Aşk mı Bağlılık mı?
  • Tabiki Aşk :)
Gurur mu Teslim Olmak mı?
  • Herşeyin ortası iyidir ne fazla gurulu olacaksın nede hemen teslim olacaksın :)
Sarışın mı Esmer mi?
  • Esmer biri olarak bence sarışın :)
Yeşil Göz mü Mavi Göz mü?
  • Yeşil :)
Et mi Tavuk mu?
  • Et :)
Karpuz mu Kavun mu?
  • Kavun. Karpuzun çekirdekleri beni yoruyor :)
Gümüş mü Altın mı?
  • Tabiki altın bir doğulu olarak altın iyidir :)
Kedi mi Köpek mi?
  • Bence köpişş. Kedilerden korkuyorum ben :)
Beyaz mı Siyah mı?
  • Beyaz
Yağmur mu Güneş mi?
  • Güneş 
Mesajlaşmak mı Aramak mı?
  • Aramak
Bodrum mu Çeşme mi?
  • Çeşme
Deniz mi Havuz mu?
  • Deniz


Benim cevaplarım böyleydi. Bende bir kaç arkadaşımı mimleyeyim dedim :)
Kitap ve Güzellik, Alice Makyaj Diyarında, Makyaj Denizi, Onyüzmilyon Oje cevaplarınızı
bekliyorum kızlar <3

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. kuzucuuuum teşekkür ederim <3 ben yapmıştım bu mimi :)

    YanıtlaSil
  2. Mimledigin için teşekkür ederim canım. En kisa zamanda olusturacagim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım ilk fırsatta yapacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder