Ana içeriğe atla

Essence Floral Grunge Allık



Kızlar selamlar,
Ay yaz geldi bende bir uyuşukluk bir tembellik var işe gidince çalışasım gelmez eve gelince post yazasım gelmez amma tembel uyuşuk bir dönemdeyim. 
Bugün sizlere Essence Markasına ait  Floral Grunge koleksiyonuna ait 01 numaralı Be Flowerful isimli allığından bahsedeceğim.


Öncelikle Essence markasının koleksiyonlarına bayılıyorum. Ürünlerin ambalajları çok güzel oluyor. Bu koleksiyon çıkalı baya uzun bir zaman oldu zaten ama ben ancak yazabiliyorum tembellik benimkisi :) 

Mercan rengi bu allığı günlük makyajımda kullanıyorum hatta benim makyaj çantama tuttuğum zor zaman allığı bunun adı :)

Bu tonlarda çok allığım var ve almaya devam ediyorum nedense bende bu allığı çantamda bırakıyorum çünkü ben çalışırken ellerini çok yanağına dayayanlardım ve böyle yüzümdeki tüm makyajı siliyorum farkında olmadan. :)


Renkler biraz farklı çıksada ciltdeki duruşu yukarıdaki resimde görüyorsunuz. Hala satılıp satılmadığını bilemiyorum ne yazıkki çünkü her Gratis mağazasında farklı bir essence standı oluyor hiç bir koleksiyon birbirini tutmuyor.

Ürün biraz sert bir yapıda ambalajındaki rengi almak için üst üste bir kaç kat sürmek gerekiyor yinede ambalajdaki renk olmuyor.Tozutma problemi bu allıkda da var çoğu allıkda olduğu gibi. Görüntüsü çok güzel ama çok kaliteli olduğunu söyleyemeyecğim.
Not: Ürünlerdeki jelibon resimleri için üzgünüm, böyle çekmişim resimleri niyetli olanlar şimdiden affetsin beni :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Rengi çok tatlı görünüyor. Ben de elini yüzüne çok götüren biri olduğum için allıklar fazla dayanmıyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlı pembe tebeşir gibi bir rengi var :) Benimde ne yazıkki kalmaz yüzümde alllık :)

      Sil
  2. benimde allığım hep yanımda :). Aynı şekilde ellerim hep yüzümde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin kötü yanı hep sol tarafıma elimi koyuyorum sağda allık var solda yok oluyor :D

      Sil

Yorum Gönder