Ana içeriğe atla

Lazer Epilasyon Kazanlar


Selamlar,

Esteworld ile bir çekiliş ve kampanya başlatmıştık hatırlarsanız eğer okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz.Bu çekiliş19 Temmuz'da son bulmuştu bildiğiniz gibi ancak ben bir türlü burada açıklayamadım kazananları daha doğrusu katılım çok az olduğu için yorum bırakan herkes kazanmış oldu :)

İşte 1 seans koltuk altı lazer epilasyon kazananlar.

  • Pembe Kreasyon
  • Jale Güney Sun
  • Güne Renk Kat
  • Bay Günlük
  • Büşra Bayram
  • Yaban Mersini
Katılımın bu kadar az olması üzdü beni açıkcası ama ne yapalım kısmet diyorum :) Eğer hala isteyen varsa 4 kişilik kontenjan var yazabilirim isimlerini.  Kazananlara mail yolu ile ulaşıp ilgili kişinin bilgilerini vereceğim.Bu arada Yaza Merhaba Çekilişim devam ediyor. Katılmadıysanız katılmak için tıktık.


Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. İlk kez bir çekilişte kazanan oldum :)) Çok teşekkür ederimm :*

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Tabiki mail adresinizi yazarsanız yada mylittlemascara@gmail.com'a mail atarsanız sizi yönlendirirrim :)

      Sil

Yorum Gönder