Ana içeriğe atla

Ece'nin Çantasında Neler Var ?

Selamlar,
Haftanın son iş günü bu sefer benim için değil sizler için ben bir gün kadar tatile erken merhaba dedim darısı sizin başınıza :) Siz şimdi bunu okuyorsunuz ama ben Ayvalık yolundayım. Cuma günü postu olan Çantanın içinde ne var? köşemisiz konuğu çok tatlı arkadaşım Ece.
Hadi lafı uzatmadan sizi onun postu ile başbaşa bırakıyorum.

----------------------------

Merhabalarrr :)

Bugün normalden farklı olarak konuk yazar olarak ilk kez yazı hazırlıyorum. 

My Little Mascara blogunun tatlı sahibesi Mehtap'ın konuğuyum :)

Başlattığı çok güzel bir etkinlik . '' Çantamda Neler Var ? ''  

Bende konuk yazar olarak katılmak istediğim de teklifimi geri çevirmeden kabul ettiği için kendisine çok teşekkür ederim.:)

Bakalım bugün benim çantamda neler var ? 


Bugün hava biraz kapalı olunca siyah ve kahve tonlarında olan çantamı kaptım hemen sabah.



Çantamın içini genelde pek düzenli tutamasam da bugün daha iyi durumda :)

İçinden neler çıkacak dersiniz :)


- İlk olarak olmazsa olmazım makyaj çantam .
- Bugün cüzdanımda siyah ( Hava kapalı olunca ben böyle oluyorum sanırım )
-Blogum ve blogla ilgili notlarım için kırmızı not defterim 
- Acil durumlar ve önemli telefonlar için siyah küçük not defterim 
-En sevdiğim Stabilo kalemlerim 
-Güneş Gözlüğüm 
-Ne olur olmaz diye yanımda taşıdığım numaralı gözlüklerim ve lens solüsyonum.


Ama asıl önemli olan güzellikler makyaj çantamda yatıyor :)


Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum. Onlar benim bebeklerim gibi . Öyle ki bazen gün içinde hiç makyaj yapmasam bile onlar hep benimle :))

Beni Ece'nin Günlüğü olarak blog sayfamdan yada @eceningunlugu olarak instagramdan takip edebilirsiniz.


Sevgiler


------
Kendisi tatlı mı şirin mi şirin bir blogger arkadaşımız.Bu post için çok teşekkür ederim dillerine sağlık :) Takip etmeyi destek olmayı unutmayın :) Sizde çantanızın içinde ne olduğunu göstermek isterseniz mylittlemascara@gmail.com'a mail atmayı unutmayın :)

Öpüldünüz.

Yorumlar