Ana içeriğe atla

Son Dakika Temmuz İndirimleri

Selamlar Kızlar,

Bu ay bildiğiniz gibi tek tek indirimler açıklanıyor ve bende sizinle hemen bunu paylaşmak istedim duymayanlar olabilir belki falan diye düşündüm :)
Hadi bakalım indirimleri kaçırmayalım :)

1- Dün Accessories'da belli ürünlerde %50 indirim başladı. (Dün gidip baktım pek birşey bulamadım).
Son Dakika Temmuz İndirimleri

2- Forever New 'de belli ürünlerde %50'ye varan indirim var özellikle ayakkabı ve çantalara bakmanızı tavsiye ederim.(Dün bir çanta kaptım bile yakında burada :) )
Son Dakika Temmuz İndirimleri

3- Bugün büyük Zara indirimi başladı. Durum nedir henüz bilmiyorum :) Öğle arasında hemen gidip bakıp update edeceğim :)
Son Dakika Temmuz İndirimleri

4- Twist'de bugün %70 'e varan indirim başladı.  Öğle arasında bakacağım :)
Son Dakika Temmuz İndirimleri

5-  Zara ile aynı anda Bershka - Pull & Bear ve Stradivarius'da indirime giriyor genelde ama henüz bu konu hakkında bilgim yok öğle arası Palladium'a Zara indirimine baktığımda bu mağazalarada bakıp sizi bilgilendirrim :)

Bu arada Mango %70'e varan Koton %50 'ye varan indirimde ve English Home Masa Örtüleri ve çiçeklerde %50 indirimde haberiniz olsun :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. ah bayılırım indirim haberlerine:) teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder