Ana içeriğe atla

Haftanın 3'lüsü : En sevdiğim 3 film

Selam Canlar,

Bugün haftanın 3'lüsü postunda farklı bir konudan bahsedeceğim sizlere bu haftanın konusu en sevdiğim 3 film :) Aslında seçmek çok zor oldu çünkü ben izlediğim filmlerin dizilerin isimlerini aklımda tutamam ancak izlerken aa ben bu filmi izlemiştim derim :)
Hadi bakalım en sevdiğim 3 film neymiş ;)


  • 1 Numara: Tabiki Alacakaranlık Serisi (Twilight) : Bu filmi izlemeden önce vampirlerin içerikli dizilerin, filmlerin çok saçma olduğunu düşünen ve bunu savunan ben bu filmlerden sonra tam bir vampir sever oldum :) Edward , Bella aşkına bayılan tek solukda kitaplarını okuyup filmlerini canı sıkılınca okuyan biriyim :) Benim için 24 yaşına gelmiş ergen diyebilirsiniz :)

  • 2 Numara : Benim çok sevdiğim filmlerden biri var sevmeyen yoktur zaten diye düşünüyorum tabiki Titanic 1997 yapımı olan bu film bence çok harika ne kadar harika olduğunu zaten tartışmaya bile gerek yok zaten bir kere başrol oyuncularından biri Leonardo Dicaprio :)

  • 3 Numara:  Ve gelelim en sevdiğim üçüncü filme bu sefer bir yerli film bu ne mi başrollerinde Sinem Kobal, Burcu Kara gibi en çok sevdiğim oyuncular olan Romantik Komedi 1 ve 2 muhtemelen sizinde izlediğiniz bir film bu ben çok seviyorum beni çok eğlendiriyor izlerken günün stresinden uzaklaştığımı hissediyorum bu nedenle canım sıkkınken izlediğim filmlerden biri :)
3 tane film yazsamda buraya daha saymakla bitmez bir sürü sevdiğim film var mesela 500 ilk öpücük, Inception, 3 idiots bunlar ilk aklıma gelenler sizlerin en çok sevdiği filmler nelerdir bana ne tavsiye edersiniz :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Bunlar çerez filmler :)) Ama Haftanın 3lüsü köşesini beğendim =) Bende direk film yorumlamak yerine böyle mi yapsam ki ?
    3 idoit , 500 First Kissed, Inception çok daha güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa filmlerime çerez deme yazık :D Ben tam vampir sever aşırı romantik biriyim. Say say bitmez sevdiğim filmler ama ilk üç bunlar olsun dedim yoksa eminim sanatsal olarak çokkk daha güzel filmler vardır :) Bu arada sende yap merakla bekler okurum valla :D

      Sil

Yorum Gönder