Ana içeriğe atla

Flormar Full Coverage Concealer - 004


Çarşamba gününden selamlar canlar,
Bugün sizlere her makyajımda mutlaka kullandığım concealer'lardan Flormar'ın full coverage concealer'ından bahsedeceğim.


Siyah şık bir ambalaja sahip ürün, minik tam çantaya at çık ve kapağı açtığımız zaman içinden çıkan minik ayna ile acil durumlarda bile hemen kullanım sağlıyor.

Daha önceki postlarımda bahsetmiştim. Benim yanağımda nedeni bilmediğim bir şekilde bir dönem alerji oldu ve sonra burda çıkan sivilcelerin izleri kaldı benek benek ve kırmızı buna çözüm bulmaya çalışıyorum ama lekeler beni bırakmıyor. Ben bu lekelerin üzerine bu concealer'ı kullanıyorum ve gerçekten güzel kapatıcılık sağlıyor lekeler görünmüyor hemde yapay değil doğal bir duruşu oluyor.


Ürün ten rengimle birebir uyum sağlıyor ama kalıcığı çok iyi değil gün içinde tazelemem gerekiyor. Ürün yumuşacık krem kıvamında bu nedenle cilt ile hemen bütünleşiyor.
Bitince tekrar alacağım bir concealer küçük olmasına rağmen gayet bereketli kendisi.

Ürün 4g bendeki rengi  004 numara Flormarın kendi sitesinde 13,50 TL'lik fiyatı var. Ürüne bakmak isterseniz tıktık. Bence fiyat - performans olarak gayet başarılı ve alınabilir bir ürün.


Öpüldünüz.

Yorumlar

Yorum Gönder