Ana içeriğe atla

Çeyiz Alışverişi #2 : English Home


Selamlar Canlarım,

Takip edenler bilir kısmetse 1 sene içinde evleneceğim. Bu nedenle yavaş yavaş çeyiz alışverişlerimi yapıyorum. Pazartesi günü tesadüf eseri girdiğim English Home mağazasında tüm mutfak eşyası ve tekstil ürünlerinde %50 indirim vardı bende çok beğenerek bir kaç parça şey aldım.

İndirimin son gününe kaldığım için zaten resmen hiç birşey kalmamıştı :(
Hadi aldıklarıma bakalım :)

Kuşlu Kavanozlar: Bayılarak aldım son 3 tane vardı 3'ünüde aldım keşke daha çok olsalarmış :) Tanesi 9 TL

Kuşlu Minik Kutu : Bu miniğe bayıldım bir tane aldım 2.ciyi almadım diye resmen pişman oldum :( 3.5 TL

Minik Tuzluk-Biberlik : Çok tatlı minicik bayılarak aldım son kalandı :) 2.5 TL

Cam Şekerlik : Modeli çok hoşuma gitti tek olmaz diye düşünerek 2 tane aldım. :) Tanesi 8 TL



Çarşamba günüde masa örtüleri ve çiçeklerde %50 indirim vardı öğle arasında gidip çeyizime masa örtüsü ve runner aldım :) Çok fazla masa örtüsü falan almak istemiyorum çünkü mobilyalarım belli değil yemek masam kaç kişilik olacak falan belli olmadığı için almam gereksiz olur tabi ama dayanamayıp alıyorum işte bazen :)
Runner 7 TL 150*150 Masa örtüsü  10 TL'yi birde bu yapma güllerden aldım iki tanesi 3.50 TL'di. Bu aralar kuşlu objelere takmış vaziyettim nerede görsem alasım geliyor çok şirin değiller mi :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Çok güzeller güle güle kullan hep mutlu olun inşallah :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benimm teşekkür ederiz :) :*

      Sil
  2. cook tatlılar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzeldir çeyiz alışverişi :) Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederm canım evet gerçekten çok zevkli ve eğlenceli :)

      Sil
  4. mavi kuşlara bayıldım, ne güzel bir alışveriş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) :*

      Sil

Yorum Gönder