Ana içeriğe atla

Berna'nın Çantasında Ne Var ?

Selamlar Canlarım,
Hafta'nın son iş günü postunda biliyorsunuz 'Çantamın içinde ne var ?' yazılarını yayınlıyorum. Bu hafta çantasının içini bize Güzellik ve Bakım blogunun tatlı yazarı Berna gösterdi. Hadi bakalım Berna'nın çantasını karıştırmaya başlayalım :)

--------------------------------

Herkese Merhaba!
Bendeniz Berna Keçecioğlu, Güzellik ve Bakım blogunun yazarıyım. Bugün sevgili Mehtap'ı kırmamak adına blogunda "Çantamda Ne Var?"  yazımı sizlerle paylaşmak istedim. Biz kızlar çantaları, dolapları karıştırmaya bayılırız. Özellikle ben insanların seyahat çantalarında hele ki makyaj çantalarında neler var çok merak ederim. Keyif alarak okuduğum yazılardandır. Umarım benim yazım da sizin keyif alarak okuduğunuz yazılardan biri olur.
O zaman başlayalım!

Çantamı Avusturya seyahatimde butik tarzında bir mağazadan almıştım. Yaklaşık 2 yıl oluyor ve ben hala severek kullanıyorum. Özellikle rengine bayılıyorum. İster kol çantası isterseniz de tek omuzdan takabiliyorsunuz. Bu tarz çantalar hep ilgi odağım olmuştur. Çantamın markası Timeless Classic.

Bakalım içerisindekiler nelermiş;
1.Cep telefonu: Olmazsa olmazlarımdandır. Sosyal ağlara fazlasıyla bağlıyım ve telefonu ile yaşarım. Telefonumun markası: İphone 4
2.Kulaklık: Kulaklığımda olmazsa olmazlarım arasındadır. Gün içerisinde müzik dinlemeye bayılıyorum. Müziksiz ve telefonsuz asla!
3.Şarj Aleti ve USB: Günümüz telefonlarını biliyorsunuz ki şarj ömürleri çok kısa. Gün boyu malesef beni idare etmiyor :( Bende şarj aleti ile gezmek zorunda kalıyorum. Yaptığım işten dolayı telefonumdan bilgisayarıma bazı belgeleri yüklemem gerekiyor bu yüzden de USB kablosunuda kullanmam gerekiyor. Yani şarj aleti ve kablosu benim için olmazsa olmazlardan :):):) Yanımda her zaman USB taşıyorum dediğim gibi sürekli birşeyleri yedeklemem kopyalamam gerekebiliyor.
4.Cüzdan: Cüzdanımı da geçen sene Avusturya'dan almıştım. Çok severek kullanıyorum içerisindeki bölmeler benim için kolaylık sağlıyor.
5.Güneş Gözlüğü: Güneş gözlüğüm olmadan asla! Bazen taç görevi görse de mutlaka çantamda bulunur.
6.Anahtar: Üzerinde konuşmama gerek yok sanırım, eve girebilmem için yanımda bulunmalı :D
7.Not defteri & kalemler: Blogger ve Grafiker iseniz yanınızda mutlaka bulunmalıdır. Sürekli yapılacak işlerin notu alınır ve blog ile ilgili planlar yazılır. Zamanı değerlendirmek adına otobüste, arabada, metroda bakar günceller ve yapılacak listesi hazırlarım.
8.Nemlendiricilerim: Ben bir Roaccutane kullanıcısıyım ve nemlendiricilerim olmadan asla! diyorum. Ellerim için bu Avon markasının bal özlü el kremi, dudaklarım için tek geçtiğim Blistex Medplus.
9.Makyaj Çantası: Genellikle içerisinde; renkli nemlendirici, pudra, allık, mascara, göz kalemi ve ruj bulunur. Günlük makyajımı evde yapıp çıkıyorum ve gün içerisinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Bu yüzden az ve öz ürünler taşıyorum yanımda. ( Her an bir aksilik çıkabilir :):) ) Çantamı Morhipo.com dan almıştım, markası David Jones.
10.İlk Yardım Çantası: Benim kurtarıcım olan bir çantadır kendisi. Dediğim gibi Roaccutane kullanıcısıyım ve gün içerisinde burun kanamaları, dudak kuruluğu, göz kuruluğu yaşayabiliyorum. Bu yüzden gerekli olan ilaçlarımı bu çantaya koydum ve böylece derli toplu oldular. İçerisinde Roaccutane ilacım, Hametan merhem, göz damlaları, mendil, yara bandı gibi araç-gereçler bulunuyor. Çantamı Avon'dan almıştım.
11.Güneş Kremi: Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama Roaccutane yüzünden güneşten 7/24 korunmam gerek, La Roche Posay markasının güneş kremini yanımda taşıyorum.
12.Parfüm: Olmazsa olmazlarımdan! Her zaman kokumu tazeleme ihtiyacında bulunuyorum. Parfümsüz de yaşayamam :):) Bu gün çantama attığım parfümüm Jean Paul Grand Elegance markasının Elegance Purple olanı. 
Benim çantanda bunlar vardı, umarım sıkılmadan bıkmadan okuduğunuz bir yazı olmuştur. Mehtap'a tekrar çok teşekkür ederim beni bloguna konuk ettiği için :)

Eğer bana ulaşmak ve çekilişime katılmqk isterseniz; 
adresine tıklayabilirsiniz.

Ayrıca; 
bu linklere tıklayarak hesaplarıma ulaşabilirsiniz.

Blogumda görüşmek üzere, Hoşçakalın!

----------------------------------------

Berna'nın çantası çok güzel değil mi ben özellikle rengine bayıldım :) Bu post için kendisine çok teşekkür ediyorum. Kendi gibi bloguda çok şirin girip bakın takip edin derim :)
Bu arada sizde çantanızda ne var göstermek isterseniz mylittlemascara@gmail.com adresine mail atmanız yeterli :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Çanta çok hoşmuş gerçekten :) Hoş bir yazı olmuş, yalnız blogu bende açılmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim hemen çok teşekkür ederim bilgilendirme için :) :*

      Sil
  2. Ben teşekkür ederim canım :) blogunda konuk olmak harikaydı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder