Ana içeriğe atla

#tanemiscoming sponsorları

tanemiscoming

Selamlar Blogcanlarım,

Geçen hafta bildiğiniz gibi çok güzel, çok samimi bir etkinliğe katılmıştım. Serap Tan'ın baby shower partisiydi bu etkinlik. Bir kaç gün önce etkinlikde olanları sizinle paylaşmıştım eğer okumadıysanız önce bir tıktık :) 
Bugünde sizlere Serap'ın bizler için özenle hazırladığı bu parti bizi yanlız bırakmayan sponsorlardan sizlere bahsedeceğim.
Serap sayesinde elimiz kolumuz dolu dolu döndük baya ağırlardı taşıması zordu :)

Hadi bakalım başlayalım sponsorlara :)



Bu şık sunum masası; Pink Lemonade Event tarafından hazırlanmış.



Bu içi dolu dolu sepet; Molfix tarafından hediye edildi.


Ben bu hediyeyi Serap'ın yaptığı yarışmalardan birinden kazandım :)
İçinde Biopoint markasına ait ürünler var.


ModaGram bizler için hediye çeki yollamış.


Bu güzel harika mumluk, Çocuklara mucizeler ekibinden bize hediye.


Kiss markasına çok cici hediyeler.


Kraft bizler için ateş ölçer yollamış.


Baby Corner gelecekti bebeğimi düşünmüş çok cici bir bady yollamış hemide oğlanmış bebişim :)

Missha Türkiye bize çok güzel hediyeler seçmiş.


Gülsha markasının çok güzel gül yüz yağı ve gül suyu




Naramaxx markasından bana çıkan süpriz :)


ve Kozmoklinik bize çok güzel bir seyehat seti yollamış :)

Buradan tüm sponsorlara ve Serap'a çok teşekkür ediyorum. Hem bu etkinlik için hem hediyeler için :)


Öpüldünüz.


Yorumlar

Yorum Gönder