Ana içeriğe atla

Olay Active Hydrating Nemlendirici Jel


Selam Blogcanlarım,

Bugün sizlere bir nemlendiriciden bahsedeceğim. Olay Active Hydrating Nemlendirici Jel bana Hazal'ın blog çekilişinden hediye gelmişti. (Hazal'ın blogu için tıktık) Uzun zamandır benimle olan bir ürün ve düzenli kullanmaya çalışsam da ne yazıkki kendisini bir türlü sevemediğimden kullanamıyorum.

Ürün şeffaf, jel yapıda bir nemlendirici.  Karma ve yağlı ciltler için üretilmiş bu aslında tam benim cildime göre. 




İçerisinde, parfüm ya yağ bulunmuyor bu nedenle yağlı ciltlerin tercih edebileceği bir ürün ancak. Ben nemlendirmesini yeterli bulmadım.
Yağlı ciltler için olan temizleme ürünlerini kullandığımdan dolayı bir gerilme ve kuruma hissediyorum bu nedenle hemen nemlendirme sürme ihtiyacı duyuyorum.
Ancak bu ürün bana cildimin ihtiyacı olan nemlendirmeyi sağlamadı. Ancak cildinize uyguladığınız zaman verdiği ferahlık hissi başka nemlendiricilerde bulamadığım şekilde güzel. Cildim hemen emiyor ürünü.


Ürün gördüğünüz gibi renksiz, parfümsüz bir ürün. Ferah hissi ve cildimin hemen emmesi ne kadar güzelse, nemlendirme özelliğinin bir o kadar kötü ancak yaz sıcağında kullanıldığında daha iyi sonuçlar ortaya çıkacağına inanıyorum.

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Güzel bir inceleme olmus canim, ellerine saglik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. İçinde paraben var mı? Bir de nemlendirici istiyorsan sebamedinki güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım var. Sebamedi araştırayım bir teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder