Ana içeriğe atla

#seleninbadesigeliyor ❤ ❤ ❤

Selamlar Blogcanlar,

Öncelikle Pazartesilerden nefret ettiğimi söyleyerek bu posta başlamak istiyorum daha sonrada yaklaşık 2-3  hafta önce katıldığım ve çok şirin, güzel yürekli insanlarla tanıştığım bir baby shower partisinden sizlere bahsedeceğim. Çok sevdiğim blogger arkadaşım Selen'in Bade'si yolda geliyor ve çok az kaldı bizde onu karşılamak için ne kadar heyecanlı olduğumuzu göstermek için Selen'in partisine katıldık ^_^


En ince ayrıntıya kadar düşünülen bu parti gerçekten çok samimi, eğlenceli partinin detaylarına gelelim. Bu arada Selen'in bloguna bakmayı unutmayın çok güzel ve bilgilendirici postları var. Selen'in blogu için tıktık.


Selen'imizin başına çok talihsiz bir olay geldi bu partiden önce daha önce anlaştığı mekan yarı yolda bıraktı tam iptal olacaktı ki Tavsiye evin'den Renan hanım sağolsun Selen'e partisi için bir alteratif sundu ve parti Tavsiye Evinde yapıldı. Tam bir aile ortamıydı çok güzel çok eğlenceli geçti.



Misafirler için harika bir masa hazırlanmıştı. Süslemeden hediyelere kadar herşey düşünülmüştü. Hazırlayanların ellerine, kollarına, yüreklerine sağlık. ❤ 


Partinin sponsorları;
Bizimle eve gelen ciciler herbiri için çok teşekkür ederim :)


Partiye katılan Blogger arkadaşlar;
Ezgi Demirli

Herşey harikaydı buradan Selen'e tekrar çok teşekkür ederim beni davet ettiği için umarım sağlıkla kızını kucağına alır :)


Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Canım çok tesekkur ederim, geldigin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben davet ettiğin için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. ne güzel olmuş her şey :)

    YanıtlaSil
  3. cnm benim iyi ki gitmişiz ve iyi ki seni tanıdım kocaman öpüldün:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım iyiki tanışmışız bende öpüyorum kocaman :)

      Sil

Yorum Gönder