Ana içeriğe atla

Kış Sezonu Mont-Kaban Modelleri


Selam Blogcanlar,
Ne kadar güneşli bir hava olsada artık üşümeye başladık. Kışlıklar çıkmaya, yazlıklar kaldırılmaya başlandı. Bu durum beni çok üzüyor olsada mevsim geçişini fırsat bilip alışverişe adıyorum kendimi :) Ben nette araştırmalar yaparken gözüme çarpanlarınıda sizinle paylaşayım dedim :)
 Hadi başlayalım 2014-2015 kış sezonu mont, kaban modellerine bakmaya :)
Uyarıyorum bol resimli bir posttur ^_^


Leopar yine mi var yoksa :(
 











Favoriniz hangisi oldu beğendiniz mi canlar ? 

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. sondan ikinci tam benlik :D

    YanıtlaSil
  2. Bu senenın modası guzel hoşuma giti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendiğim her kesime hitap ediyor :)

      Sil
  3. Ben de bir dart ödülünüz var:)
    http://huzunsarisi.blogspot.com.tr/2014/10/iki-dart-odulu-aldm-hayrl-olsun.html

    YanıtlaSil
  4. yeşilin hakinin tonları benim renklerim :D Bir çoğunu çok beğendimm :) Bunları almak için yeni gardolap almam gerek, annem evden atacak beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benide atacak artık heryer benim eşyalarımla dolu :)

      Sil

Yorum Gönder