Ana içeriğe atla

Gratis 200. Mağazaya Özel İndirim Alışverişim ^_^

gratis alışverişi

Selamlar Blogcanlarım,

Aslında bu indirim alışverişini yazmayacaktım ama duramadım yazayım dedim belki yardımcı olur size :) Tek tek ürünleri çekmedim çünkü zaten özel bir ürün almadım kendimi tuttum çok fazla renkli kozmetik almadım artık ev taşıyor çünkü :)

Bakınız ne kadar az ve öz alışveriş yapmışım :)

Başlayalım bakalım fiyatları ne kadarmış :)


Kotex  : 4.25 Tl'den 2.30 Tl'ye düştü.
Benri Renkli Kulak Çubuğu : 1.95 tl 'den 1.06 Tl ye düştü.
Perge Epilasyon Yayı : 5.90 Tl'den 3.19 Tl 'ye düştü
Essence Aquatix oje : 4.25'den 2.30 tl'ye düştü.
Essence Colour&Go Oje : 2.95 tl'den 1.06 tl'ye düştü.
Wet'n Wild Tekli Far: 6.50 Tl'den 3.51 Tl'ye düştü.
Nestle Damak Çikolata: 2.50 tl'den 1.35 tl'ye düştü
Nivea Deodorant: 15.90 Tl'den 8.59 Tl'ye düştü.
Nivea Hassas Ciltler için Makyaj Temizleme Köpüğü : 18.50'den 9.99 Tl'ye düştü.
Eklips Allık Fırçası : 9.95 Tl'den 5.38 Tl'ye düştü.
Essence Lipliner : 3.75 Tl'den 2.03 Tl'ye düştü.
Emily Long Lasting Dudak Kalemi: 2.50 Tl'den 1.35 Tl'ye düştü.

Ben aslında Real Technique allık fırçası alacaktım ama 2 tane kalmıştı ve ikiside açılmıştı içinde toz vardı almak istemedim. Bu nedenle Benri'nin fırçasını denemek için aldım.

Bu arada indirimlerde önce %10 Gratis kart indirimi uygulanıyor indirimli tutar üzerinden %40 indirim uygulanıyor tam olarak %50 indirime denk gelmemiş oluyor bilginiz olsun canlar :)

Bir Gratis indiriminde böylece sonuna gelmiş olduk :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Bende RT Allık fırçası, eklips sünger yedeklerim diye gittim ama hayal, hiç yoktu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet hiçbirşey kalmamıştı canım yaa :(

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullanın :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canımmm :)
    <3 :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder